[ÇEVİRİ] Chen & Suho @ The Celebrity, vol. 01, “Music Fantasy”



Chen
"Really,I Didn't Know" ve "With You" şarkılarını mükemmelce söyleyen genç adam. Immortal Song da müthiş vokal yeteneklerini gösteren bu kişi Exo'nun Cheni. "Immortal Song da yer almaya başladığım zaman ebeveynlerim bundan gerçekten memnun oldu." Chen'in şarkı söyleme aşkı onun okul günlerine dayanıyor. Kolejde uygulamalı müzik bölümü için başvuru hazırlığından sonra, Chen endişelenmeye başladı, "Bunu yapmalı mıyım?" diye düşünüyordu. Fakat birçok ses sınavına gittiği süre boyunca , diğer insanlardan daha çok şarkı söylemek istediğinden dolayı , sonunda onun sonu gelmeyen çabası Baekhyun ile birlikte EXO’nun final üyesi olmasına imkan sağladı. "Bir müzisyenin şarkıları sevmesi gibi doğuştan olan bir şey bu. Ben de aynı şekildeyim. Şarkı söylüyorum çünkü bunu seviyorum ve buna çaba sarf etmemin nedeni bu." Başlarda gerçekten zor zamanlar geçirdi çünkü Çincesi yetersizdi, EXO-M in Çin deki tanıtımları sırasından şarkı sözlerini hissederek ifade etmede zorlandı . Fakat bu süreç bittiğinde onun çabaları Çinli fanların tamamen Chen'in cazibesine kapılmasına olanak sağladı. Çin deki tanıtım sırasında anladı pratiklerinin ayakta kalmasının tek yolu olduğunu. " Kendi rengimi bulabilmek için durmaksızın yapabileceğimin en iyisini yapmaya çalıştım. Her türlü şeyin üzerinden gelebilecek beyaz boş bir kağıdın bir parçası gibi, bir şarkıcı olmak istiyorum." Bu günlerde müzik dinlerken eğleniyor, bu zamanlarda gözlerini pörtletirken o gerçekten mutlu görünüyordu.

Suho

Suho tercih ettiği üniversite tarafından kabul edildiğini öğrendiği anda nasıl heyecanlandığını unutamıyor. Bitmek bilmeyen gözyaşları döküldüğü an o Kore Ulusal Sanat Üniversitesine kabul edildiğini onayladı. " Lisedeki son yılımın sonuna kadar, bir şeyler başardığımı hiç düşünmedim. Bu asla unutamayacağım ilk başarım. " EXO ile çıkış yaptıktan sonra halktan da bir çok sevgi alabildi. Dürüst olursak liseden beri ünlü biri olmak için belirsiz bir hayali vardı, ancak bu sadece bir düşünceydi. Fakat SM tarafından oyunculuk teklifi aldığı zaman, resmi olarak müzik çalışmaya başladı ve inancını yetiştirdi. " Sarkıcı olmaya hazırlanırken bile , oyunculuk için çabamdan ve tutkumdan vazgeçmedim. Ben şahsen bisiklet sürerek egzersiz yapmak gibi aktif aktiviteleri seviyorum, fakat en sevdiğim şey dizi ve film izlemek." En son izlediği hatırlanmaya değer film "The Perks Of Being a Walflower " idi. Bir şarkıcı olmak için hazırlandığı süre boyunca ona kendini anımsatan ana karakterlerle aynı fikri paylaştı. Suho rol modeli olarak Hollywood aktörlerinden Jude Law'ı seçti. "Onu 'A.I. 'de gördüğümde orta okuldaydım ve o zaman Jude Law'ı sevmeye başladım. O zamandan sonra Jude Law'ın içinde olduğu her şeyi izlemekle meşgul oldum. Filmleri arasında 'Closer' favorim." Onu böylesine tutkulu görmek beni hiç bir zaman bir taşla iki kuş vuramayacağına inandırdı.



Kaynak: http://ourexoticplanet.wordpress.com/

TR ÇEVİRİ: MIRACLee

0 yorum: