Men's Style Magazin Kasım Sayısı-KYUNGSOO




Men's Style:Çok merak edilen bir soru ile başlamak istiyorum..Bizimle küçük bir sırrını paylaşabilir misin?
D.O:Vücudumda çok fazla ben var.


Men'S Style: Normalde, eğitim görürken, unutamayacağın kişiler veya zamanlar oldu mu ?
D.O:Unutulması en zor bulduğum şey üyelerle birlikte pratik zamanları! Biz hergün birlikte pratik yapıyoruz.Hergün, her saat, her dakika onlarlayım..Ve üyelerin yanında bizim için ellerinden geleni yapan hocalarımız!


Men's Style: Senin iyi yemek yaptığını duydum.Cidden iyi misin?Sana şuan bir Çin yemeği yapmayı öğreteceğimizi söylesek, hangisini öğrenmek istersin?
D.O:Yemek yapmada iyi değilim (Ç/N:Yalandan kim ölmüş) ama bir Çin yemeği öğrenmek istesem güveç isterdim!


Men's Style: Kim olursa olsun, bizler hep babalarımızdan etkilenmişizdir.Yani, babanın senin üzerinde bıraktığı en büyük etki nedir?
D.O: Babam sanat işiyle ilgileniyor, sanırım bana sanatsal kanını miras etti.


Men's Style:EXO üyelerinden birini menajerin olarak seçmen gerekseydi kimi seçerdin?
D.O:Kendimi. Çünkü kendimi en iyi ben anlarım.


Men's Style: Çin'de en çok nereyi beğendin? Nereye gitmek istersin?
D.O:Çindeki birçok yeri beğendim, henüz ziyaret etmediğim birçok yer var, yani hala gitmek istediğim birçok yer var...


Men's Style: Üyeler arasında kendini dahi gibi gören kim? Ne olduğu önemli değil, nasıl olsa öğrenecekler.
D.O:Bilmiyorum, sanırım hepimizde o potansiyel var~




Ek sorular:

Soru: Karizmatik bir adam olmak için neyin gerekli olduğunu düşünüyorsun?
D.O:Erkek dediğin görgülü olmalı!


S: EXO üyeleriyle birlikteyken en çok konuşulan konu nedir?
D.O:Eğlence aktiviteleri ve şirket işleri hakkında


S: Kısa sürede en çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir?
D.O:Umuyorum ki EXO bu yıl ödül kazanır!


S: Seyahat etmek söz konusu olduğunda, ailen ve ebeveynlerin dışında, eğer gruptan birini seçmek zorunda olsaydın, en çok kiminle gitmek isterdin? Ne tür bir yere gitmek isterdin?
D.O:Suho ile birlikte New York'a gitmek~


S: Ne tip bir adamın daha çekici olduğunu düşünüyorsun?
D.O:Erkeklerden hoşlanmıyorum, bu yüzden bilmiyorum.


S: Lütfen hayranlara ve bu sayıyı okuyanlara bir şey söyle
D.O:Herkese merhaba, ben EXO'dan D.O EXO ve ben elimizden geleni yapmaya devam edeceğiz~Herkese teşekkürler!



kaynak:exom-trans
Çeviri:Eien

















3 yorum:

  1. kaisoo real şimdi biri derse erkeklerden hoşlanmıyorum dedi diye ULAN ADAM L AM GAY Mİ DESİN??

    YanıtlaSil