Men's Style Magazin Kasım Sayısı-SEHUN



Men's Style: En genç olduğundan dolayı, ilgi ve alaka sahibi olmalısın, sana en çok dokunan ve en unutulmaz an neydi?Sehun: Ben önemsiz şeylerden sık sık etkilenen biriyim, mesela eğer yaralanırsam, diğer üyeler gelir ve beni tedavi ederler vesaire, böyle küçük şeylerden etkilenmek benim için çok kolay!



Men's Style: Hiç özel hobilerin var mı? Evde insanları şaşırtacak ne tür şeyler yaparsın?

Sehun: Dans videosu klibi izlemeyi severim~ Ayrıca moda hakkında öğrenmeye başlayacağım~



Men's Style: Bir röportajda, duştan çıktığında kendini en yakışıklı hissettiğini söylemişsin, neden?

Sehun: Çünkü ben çok yakışıklıyım? Haha~ Eğer şansım olsaydı, sizin için gelecekte bunu görmeniz için bir fotoğraf çekerdim~! Heehee!



Men's Style: Kalbindeki en mükemmel abi olan üyeyi seç. En genç üye olarak, hangi abin sana daha çok göz kulak oluyor?Sehun: Ne olduğunun önemi yok, kalbimdeki en mükemmel abi Suho~



Men's Style: Eger sen grubun en büyüğü olsaydın, en çok kime göz kulak olmak isterdin?

Sehun: Her üyeye göz kulak olmak isterim çünkü bizim abilerimiz yumuşak kalpli, çok masumlar~ Bu yüzden tüm bu abiler göz kulak olmak isterim!



Men's Style: Yüzün çok zayıf, ve sen uzunsun, ve ekranda gerçekten iyi görünüyorsun, tabii ki, gerçek yaşamda da çok yakışıklısın, çok mükemmelsin, seni rahatsız eden herhangi bir şey var mı?

Sehun: Bunu sesli söylemek benim için zor~ Çünkü beni rahatsız eden birçok şey var ㅠ_ㅠ Bunları düzeltmek için çok çalışıyorum~



Men's Style: Üyeler arasında, "özür dilerim" demek isteyeceğin biri var mı?

Sehun: Tao?~~ Hahaha



Men's Style: Eğer şu an dileklerinden birini gerçekleştirebilseydin, ne seni özellikle mutlu ederdi?

Sehun: Beni rahatsız eden her şeyi çözmek isterim! Ama hala bu problemleri sesli söylemekten acizim~ ㅠ_ㅠ Lütfen anlayın~! Ayrıca, EXO üyelerimizin her gün mutlu olabilmesi!




Ek Sorular


Soru: Karizmatik bir adam olmak için neyin gerekli olduğunu düşünüyorsun?

Cevap: Gerçek kişiliğini göstermek? Ama bazen, kalbinize ait olan şeyler, saklanması gereken şeyler saklanmalı... Bu şeyleri içinizde saklamanız daha iyi!


S: EXO üyeleriyle birlikteyken en çok konuşulan konu nedir?C: Genellikle tanıtım aktivitelerimiz hakkında!


S: Kısa sürede en çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir?C: Gerçekten EXO'nun en yakın zamanda konser verebilmesini diliyorum~ Sadece EXO hayranlarının ve EXO üyelerinin olduğu bir yerde olmak istiyorum ve çılgınca oynamak~!


S: Seyahat etmek söz konusu olduğunda, ailen ve ebeveynlerin dışında, eğer gruptan birini seçmek zorunda olsaydın, en çok kiminle gitmek isterdin? Ne tür bir yere gitmek isterdin?

C: Luhan'la Çin'e gitmek ve oynamak için sözleşmiştim~ Bana eğleneceğimi söylemişti~ Bu yüzden şimdi bekliyorum~ Keke!


S: Ne tip bir adamın daha çekici olduğunu düşünüyorsun?

C: Kesin bir şey yok, görüntülerinden, başlarında parmak uçlarına kadar, herkesin yaşama şekline saygı duyuyorum!


S: Lütfen hayranlara ve bu sayıyı okuyanlara bir şey söyle

C: Basitçe bir satır söylemek istiyorum! Millet, lütfen sonunda kadar bizimle gidin!


kaynak:exok-trans Çeviri:Nisan


1 yorum: