Men's Style Magazin Kasım Sayısı-KAI



Men's Style: Şu anda hepinizin meşgul olduğu gerçeğinin farkındayım, verdiğiniz aralar boyunca, genellikle ne yaparsın? Ne tür websitelerine girersin?
Kai: Verdiğimiz aralar boyunca, genellikle müzik dinlerim, dans ederim, bisikletime binerim ya da bir kitap okurum~ İnternetteyken Naver aracılığıyla haberlere bakarım ya da Youtube'a girerim.


Men's Style: Ne tür sporlara yeteneğin var, Kai? En çok ne tip bir sporu denemek istersin?

Kai: Aslında, spor dallarında pek bir yeteneğim yok ama futbolu gerçekten seviyorum! Bu yüzden eğer şansım olursa, Fernando Torres'in bana özel olarak futbol öğretmsi için  Stamford Köprüsü'ndeki Chelsea FC Arenası'na gitmek isterim~


Men's Style: En çok hangi aperatifi yemekten zevk alırsın? Son zamanlarda, hiç kimse sana ısmarladı mı?

Kai: Ördek kızartması! Her zaman ördek kızartması alırız, ben paket servisini alan tek kişiyim~


Men's Style: Bir gün, eğer sana EXO'daki en büyük kişi olma imkanı verilseydi, bu "küçük kardeşlere" ne yapardın?

Kai: Onlara hiçbir şey yapmazdım, onlardan birbirimizi daha fazla tanımamızı, sevmemizi isterdim~ Dürüst olmak gerekirse, liderimiz bunu zaten gerçekten iyi yapıyor~!


Men's Style: Üyeler içinde kimin en güçlü sahne duruşunun olduğunu düşünüyorsun?

Kai: Her üye harika bir sahne görüntüsü oluşturmak için kendileri ait fikirlere ve tarzlara sahip~


Men's Style: En çok kimin şarkı söylemesini dinlemeyi seviyorsun? Üyelerin dahili ve haricinde.

Kai: The Weeknd, Asap, Rocky, Maxwell.



(not: fotoğrafa hd de bakın çok güzel ;_;  kai ) 
Ek Sorular


Soru: Karizmatik bir adam olmak için neyin gerekli olduğunu düşünüyorsun?

Cevap: İşine veya yaptığı ise karşı coşkuyla dolu olmak, bir şeyi yapmak için elinden gelenin en iyisini göstermek.


S: EXO üyeleriyle birlikteyken en çok konuşulan konu nedir?

C: Eğlence camiası hakkındaki şeyler!


S: Kısa sürede en çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir?

C: Umarım yakında kendi solo konserimizi yapabiliriz! Bu şekilde, en yakın zamanda hayranlarımızla etrafta oynayabiliriz!


S: Seyahat etmek söz konusu olduğunda, ailen ve ebeveynlerin dışında, eğer gruptan birini seçmek zorunda olsaydın, en çok kiminle gitmek isterdin? Ne tür bir yere gitmek isterdin?

C: Kimsenin olmayacağı bir yere gitmek istiyorum, Suho'yla birlikte! Çünkü lider olarak daima biz üyelere göz kulak oluyor, çok fazla efor sarf etti ve bizim için çok sıkı çalıştı- ona toparlanması için biraz zaman vermek istiyorum~


S: Ne tip bir adamın daha çekici olduğunu düşünüyorsun?

C: İşleri hakkında çok istekli olan adamlar!


S: Lütfen hayranlara ve bu sayıyı okuyanlara bir şey söyle!

C: Herkese merhaba! Ben EXO-K'den Kai! Bu dergi aracılığıyla herkesle tanışabildiğim için çok memnunum! Gitgide büyüyen herkese bir EXO resmi armağan edeceğiz, lütfen bizi bolca destekleyin! Lütfen bunu dört gözle bekleyin, tamam mı?



kaynak:exok-trans
Çeviri:Nisan


4 yorum:

  1. Yiboo benden niye bahsetmedin :'(

    YanıtlaSil
  2. Yaa Ben bu çocuğu çok seviyorum yaa ^_^ <3

    YanıtlaSil
  3. Hayatimin anlami minik yavrum kuzum seni cok seviyorum kusum

    YanıtlaSil
  4. ya ben seni yerim yaa

    YanıtlaSil