Men's Style Magazin Kasım Sayısı-SUHO





Men's Style: Üyelerden konuşalım, eğer sanatçı olmasalardı, en çok hangi meslek onlara uyardı?
Suho: TAO! Eğer bir sahne sanatçısı olmamış olmasaydı, muhtemelen kungfudaki yeteneklerini kullanarak yalnızca Çin'i değil, tüm dünyayı ele geçirirdi~ AB STYLE Kungfu Tao ^^


Men's Style: Çincen bayağı iyi, kimden öğrendin?
Suho: Ben bir stajyerken, SHINee'den Minho ve ben beraber bir aylığına Çince öğrenmek için Çin'e gitmiştik. Tabii ki şu anda EXO'daki Çinli üyeler bana Çince öğrenmede yardım ediyorlar!


Men's Style: "Mükemmel bir gege (abi)" olduğunu düşünüyor musun?
Suho: Mükemmel değil! Ama her zaman mükemmel bir gege olayım diye çok çalışıyorum!


Men's Style: Hangi iki üye aynı takıma koyulmamalı, çünkü öte yandan bir kargaşaya neden olurlar?
Suho: CHANYEOL ve BAEKHYUN, ayrıca SEHUN ve TAO. Birliktelerken kargaşa oluyor!


Men's Style: Üzgünken kimden içindekileri dökmek için yardım istersin? Mutluyken bunu en çok kiminle paylaşmak istersin?
Suho: Bunun ne tür bir üzüntü olduğuna bağlı ve dolayısıyla  yardım için değişik insanlara içimi dökerim, genellikle yardım istediklerim üyelerdir. Mutluyken de bunu üyelerimle paylaşıyorum~ Mutluluk 11'le çarpılır, üzüntü 11'e ayrılır~ Çünkü biz biriz!


Men's Style: SM Eğlence Şirketi'ne gitmek, en unutulmaz şey nedir?
Suho: Hayranlarla buluşacağımız ilk çıkışımız! O sahneyi gerçekten unutamam~!


Men's Style: Önce üyelere aşina olmak ve sonra onlarla arkadaş olduktan sonra, en büyük farklılığı hangi üye gösterdi?
Suho: D.O! D.O'yla ilk tanıştığımda pek fazla konuşmazdı, ama onunla daha yakın olduktan sonra, onun çok manidar, çok olgun olduğunu hissettim~


Men's Style: EXO olduktan bu yana, hangi üye senin için en unutulmaz şeyi yaptı? 
Suho: Maknaemiz SEHUN bize biftek ısmarladı, bu gerçekten derin bir etki bıraktı~ Ayrıca TAO ve ben "Idol Atletizm Şampiyonası"nda EXO'yu temsil ettik. Show kayıtlarında bir yüksek atlama bölümü vardı, ikimiz de gerçekten iyi atladık! Bu yüzden bu da ayrıca derin bir etki bıraktı.





Ek sorular:


Soru: Karizmatik bir adam olmak için neyin gerekli olduğunu düşünüyorsun?
Cevap: Dürüst olmak ve sahte olmamak!


S: EXO üyeleriyle birlikteyken en çok konuşulan konu nedir?
C: Konular EXO'nun bir olarak işbirliği yapmasını ele alıyor, sahnedeki performanslardan konuşmalara ve günlük yaşama vesaire, hepsinden konuşuyoruz!


S: Kısa sürede en çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir?
C: Yılın sonunda büyük ödüller kazanabilmeyi ve ayrıca gelecek yıl ilk solo konserimizi yapabilmeyi umuyorum- bunlar benim dileklerim!


S: Seyahat etmek söz konusu olduğunda, ailen ve ebeveynlerin dışında, eğer gruptan birini seçmek zorunda olsaydın, en çok kiminle gitmek isterdin? Ne tür bir yere gitmek isterdin?
C: Çıkışımızdan önce eğer bir ara verirsek bir tatile New York'a gidelim diye çoktan D.O'yla kararlaştırmıştık!


S: Ne tip bir adamın daha çekici olduğunu düşünüyorsun?
C: Efendi, olgun tavırları olan adamlar, ailesine göz kulak olan bir adam!


S: Lütfen hayranlara ve bu sayıyı okuyanlara bir şey söyle!
C: Hepinizi seviyorum~ Lütfen Men's Style ve EXO'ya sevgi gösterin!


kaynak:exok-trans
Çeviri:Nisan 

0 yorum: