[ÇEVİRİ] EXO BAAZAR DERGİSİ

CHANYEOL:

Q: Bir kıza nasıl yaklaşırsın?
C: Onunla konuşmaya başlarım ve tepkilerini gözlemlerim. Ona müzik zevkini sorarım ve oradan giderim.

Q: Bir kızda ne ararsın?
C: Yemek pişirmeyi seviyorum. Yemek yapmayı seven bir kız isterim böylece birlikte yemek yapabiliriz
Q: Partide ne tür kızlar ilgini çeker?
C: Kızların dış görünüşüne bakmam (partideki), konuşabilen kızları sever
im.

Q: Ne tür kızlardan hoşlanırsın?
C: Benimle aynı şeylere ilgi duyan bir kız, aynı müzik zevki, ince vücut.



 KRIS:
Q: Ne tür kızlardan hoşlanırsın?K: Basit, meleksi, ebeveynlerine karşı saygılı, yemek yapabilen
Q: Romantik şeyler yapmış mıydın? Hiç romantik bir şey söyledin mi?K: Bu zamana kadar böyle şeyleri yapmaya fırsatım olmadı, ama romantik birisi olduğuma inanıyorum. Zaman harcayacağım ve diğer partide iyi bir sürpriz yaratmak çabalayacağım. Romantik yapacağım böylece diğer parti mutluluk getirecek ve dokunaklı olacak. Böyle bir şey yapma niyetindeyim, hala yapamadım. Fakat kalbimde romantik bir insanım.

Q: Eğer bir partide olsaydın, nasıl bir kız ilgini çekerdi?
K: Kolayca gözlerden etkilenebilirim, sevdiğim tip az önce söylediğim şeyle aynı. Beni ilk önce etkileyecek şey, güzel gözlü bir kızdır.

Q: Eğer böyle bir kızla karşılaşsaydın, merhaba demek için girişimde bulunur muydun? İlk adımı atan tiplerden misin?
K: Duruma bağlı. Girişken tipte biri değilim, daha çok içine kapanık biriyim.
.




 SEHUN:

Soru:İdeal tipin nasıl?
S:Harika vücut, güzel görünüş ve nazik biri.

Soru:Sevdiğin kıza karşı ilk adımı atar mısın?
S:Kişilğime bakarsak, asla birini ilk olarak selamlamam.Eğer doğru aşksa, sanırım konuşmayı ben başlatırım.

Soru:Gelecekteki eşinden beklentilerin neler?Ne zaman evlenmeyi planlıyorsun?
Sehun:Kesin 30umdan sonra evlenirim.Eşimin aileme iyi davranmasını umuyorum, ve benim de ev işlerini yapmam gerektiğini düşünüyorum.

TAO:

Soru:İdeal tipin nasıl?
T:Harika vücutlu güzel görünüşlü,buz prensesi görünüşlü olmalı.Ayrıca nazik de olmalı.

Soru:Kahve mağazasında veya bir partide olduğunu düşün.Nasıl bir kız dikkatini çeker?
T:Sessiz kızları severim.Gürültülü olmayan ve belli bir cazibesi olan biri dikkatimi çeker.

Soru:Yaptığın veya yapmak istediğin en romantik şey ne?
Tao:Doğum gününde sadece hediye ve pasta vermem, onu deniz kenarına götürür ve hoş bir sürpriz yaparım.


                   


SUHO:

Soru:İdeal tipin nasıl?
S:Uzun saçlı, güzel tenli ve zeki bir kız.

Soru:Bayanların manikürü hakkında çalışmayı seviyorsun.Hangi manikür neyi temsil ediyor?
S:Saf renk bir manikür içe dönük bir kişiliği temsil eder.Kalp şekilleri ve desenleri dış dönük bir kişiliği temsil eder.Manikür ile kızlar çok etkileyici oluyor.

Soru:Romantik bir kişi olduğunu düşünüyor musun?
S:Benim sembolüm(su sembolü) romantizmi temsil ediyor.Daha önce bir kafede herkesin önünde kız arkadaşım için şarkı söyleyip piyano çaldım.Ardından ona bir kolye verdim.



 D.O:

Soru:İdeal tipin nasıl?
D:Güzel gülüşe sahip biri.

Soru:Ne tür bir kız ilk saniyede dikkatini çeker?
D:İlk görüşte aşık olabilen biri değilim.Karşımdakini tanıdıkça duygularım gelişir.Çok tatlı kızları sevmiyorum, Karizmatik-etkileyici-gülüşlü kızlar dikkatimi çekiyor.

Soru:Hoşlandığın bir kıza karşı ilk adımı atar mısın?
D:Aktif bir kişiliğim, atarım.



XIUMIN:

Soru:İdeal tipin nasıl?
X:Sabir bit tipim yok, ilk bakışta düzgün ve şık olması yeterli.Kelimelerle tarif etmesi zor bir duygu.

Soru:Daha önce yapmış olduğun en romantik şey?
X:Sevdiğim kız için kahve yapmayı düşünmüştüm.

Soru:Sevdiğin bir kız olursa onu takip eder misin?
X:Hayır, ama bir şekilde duygularımı ona ifade etmeye çalışırım.




                 




 LAY:

Soru:Yaptığın en romantik şey ney?
L:Düşünebileceğin her şeyi yaptım,kesin konuşmak gerekirse filmlerde gördüğünüz gibi mumlar kullanarak kalp şekli verme gibi.

Soru:Sevdiğin bir kızı görürsen, gider ve onla konuşur musun?Aktif bir kişilik misin?
L:Beklerim ve eğer kızın gözleri sadece bendeyse gidip konuşurum.

Soru:Bir partide ne tür bir kız dikkatini çeker?
L:Benden kısa ve uzun saçlı tatlı bir kız.Kilosu önemli değil.Ona karşı bir şeyler hissettiysem gidip konuşurum.Eğer kız da bana bakıyorsa, gider konuşurum.Özel durumlar altında, ilk adımı ben atarım.



KAI:

Soru:İdeal tipin nasıl?
K:İşini tutkuyla yapan bir kız.

Soru:İlk adımı atar mısın?
K:İlk adımı atmam.Eğer onu seviyorsam yavaşça onu tanımaya çalışırım.

Soru:Evlenmeyi düşündün mü?Gelecekteki eşinden beklentilerin neler?
Kai:Düşündüm, çünkü çocukları seviyorum.Ondan giç bir isteğim yok.Bir kızın sağlığı gerçetken önemlidir, çünkü ancak o zaman sağlıklı bebekler doğurabilir. 



CHEN:

Soru:İdeal tipin nasıl?
C:Güzel gülen biri.

Soru:Romantik biri misin?
C:Romantik olduğumu düşünmüyorum.Çok bağlı bir insan değilim,karşımdakini fazla dikkat etmem-umursamam anlamında-

Soru:Gelecekteki eşinden beklentilerin neler?
C:İyi yemek yapabilmesini umuyorum.




 LUHAN:

Soru:İdeal tipin nasıl?
L:Sessiz, nazik, uzun saçlı, güzel tenli biri.

Soru: Eğer bir partide olsaydın, hemen bir kız ilgini çeker miydi?
L:Buna emin olamam, çünkü farklı bir ışıktan veya ortamdan dolayı onu bir anda güzel bulabilirsiniz.

Soru:Aşıksan ilk adımı atar mısın yoksa bekler misin?
L:Ona gider ve itiraf ederdim.

BAEKHYUN:

Soru: İdeal tipin nasıl?
B:Çok uzun değil, güzel ten, tatlı ve nazik.Makineden yeni çıkmış giysiler gibi güzel kokan kişileri seviyorum.

Soru:Romantik biri misin?
B:Romantik değilim, ama karşımdaki kişiye sevdiğim gülüşünü yaptırabilirim, çünkü eğlenceli bir yapım var.

Soru:Gelecekteki eşinden beklentilerin neler?Ne zaman evlenmeyi planlıyorsun?
B:Çocukları gerçekten seviyorum, evlenmeyi düşündüm, ama şuan gerçekten işimle meşgulum.Bu tür şeyleri 30umdan sonra dikkate almaya karar verdim.Benim diğer yarımdan hiç bir beklentim yok, sadece sürekli yanımda olmalı.



Çeviri:Eien&Kishu @EXOPLANETURKEY
KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYINIZ!





17 yorum:

  1. Baekhyun'un "benim diğer yanim" demesi çok hosuma gitti.

    YanıtlaSil
  2. Tao nun buz prensesi görünüşlü tabiri nasıl oluyor ben anlamadım :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. jessica jung gibi yani dıştan soğuk duran tipler

      Sil
    2. Teşekkürler 😊

      Sil
  3. yaa sehhun ve baek dedi ya 30uzumdan sonra çok şanslıyız birileri kapmadan koreye bence

    YanıtlaSil
  4. Baekhyun cevaplarinda cok samimi deil mi ya canim bnm cok tatli yerim ya������

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baekhyun benim kesin susun

      Sil
    2. baekhyun's girl27 Şubat 2018 21:54

      Hira Nur BAEK NERDEN SENİN OLUYOR SALAK YA HIHI SENİN EVET. SANKİ TAPULU MALIN O!!!!

      Sil
  5. chen'in bu kadar ruhsuz bir şekilde söylemesini hiç sevmedim ama olsun hala şansım vardır belki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başka bi röportajda Chen benimle noona gibi ilgilenecek biri demişti :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  6. Chanyeol esmer kizlarsan mi hoslaniyo yoksa beyaz tenliden mi

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. Kyungsoom oppam biasım hayatım sevgilim aşkım biricik ruh eşim her şeyim sarangheo oppa😍😙😘😚😗😻💏💑👫👪👤👰💋❤💛💚💙💜💓💕💖💗💘💝💞💟🎉🎀🎁🎂🎆🎈🎊🍻🍦🍰🍫🍭🌷🌸🌺🌻🌼🌌🏡🗻🗼🗽🗿🏰💌💍💎💐🌠🌟🔥💥💨💦💫

    YanıtlaSil
  9. Dallas County Hastanesi'nden doktor George Ben'im, hastane idaresi tarafından internette nasıl çalıştığımın reklamını yapma fırsatı verildi ve siz de dışarıda iseniz, örneğin böbrek gibi organları satın aldığınız yıl tekrar başladık. Böbrekinizi satmak isteyenler, lütfen aşağıdaki e-postayla hastaneye başvurmaktan çekinmeyin: Dallas County Hastanesi organlar Cerrahisi uzmanı ve bağışta bulunulması riski yok, iyi bir para ödüyoruz ve biz Iowa ABD'de bulunan.
    Ve bu bizim e-postamız:
    info.dallascountyhospital@gmail.com

    YanıtlaSil
  10. İster sevgilisi olsun isterse de evlensin ben yinede BAEKHYUN'U seveceğim.사랑해, 베이.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bnedeğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ

      Sil