[RÖPORTAJ] 130925 - “EXO Kris ve Chanyeol'un Hikayesi’”


Kısa ama güçlü. Kelimeleri normal olmasa bile, söylediği tek bir kelime ile güven dolusu biri. Üyeler bir tırtıl gördüğü zaman hiçbir şey olmamış gibi “Hadi yiyelim” diyebilen, veya çekimler bittikten sonra yatağa zıplayıp “Ha haaa, ben heyecan adamıyım!” diyen Kris hiç şüphesiz çok doğal biri.Kendi dünyasında EXO’yu pizza olarak görmesinin sebebi, 12 parçanın bir bütün oluşturması.Tüm bunlar ve bilmek istediklerin için bu garip dünyasına seni sürüklüyor.



Kris.11 Kasım 1990’da Çin’de doğup Kanada’da yetiştim. EXO-M’in lideri ve rap sorumlusuyum. Kore’de rap yapmak, telaffuz açısından gerçekten zor. Konuşurken telaffuzum güçlü ve anlaşılır oluyor ve ben rap yaparken aynı bu şekilde doğal olmaya çalışıyorum ama bunu yaptığım zaman insanlar bunun garip olduğunu söylüyorlar. Kiss the Radio’da Chanyeol D.O ile birlikte Dynamic Duo sunbaenim’in “Guilty şarkısını söyledik. Birçok kişiden güzel olduğuna dair yorumlar almak beni mutlu etti. Rap dışında, yazma ve şarkı besteleme, moda, tasarı, ve DJlik gibi şeylere de ilgi duyuyorum. Şimdiye kadar yazdığım sözler dışında favori olanım ‘Just one more time one last time’.Havalı bir tarz, uygun kıyafeti giymekle başlar.Ve 

yeni stiller denemede zihinsel tutum önemlidir.Gelecekte kendi markam için bir ad buldum ama şimdilik sır.(Kai: şimdi söyle. Ya adı başka biri kullanırsa? Ne yapacaksın o zaman?) Hayır. Ama ad çok havalı, aynı zamanda benimle de ilgili. İnsanların baktığı an ‘Ahh bu Kris’in markası’ diyebileceği bir isim.

Uzun zaman önce, birçok Kore eğlence programlarını izledim ve çalıştım. Ama ben Chanyeol kadar iyi tepki veren biri değilim. (D.O: Uzun zaman bir şeyler izlersen yorulabilirsin, ama Chanyeol’un konsantrasyon’u çok iyi, yorulmuyor. O inanılmaz.) Daha önce Tao duş alırken yarım saat boyunca banyo önünde bekledim. ‘Tao hala çok genç.’ Ama şimdi, uyku eksikliğim var. Tekrar bunu yapamayabilirim. Fazla uyumuyorum ama tenim çok iyi..Sanırsam böyle doğdum.(Güler) Özellikle yüz bakımı yapmıyorum ve sadece bol bol yıkıyorum.Heyecanlı şeylere ilgi duyan birisiyim.Kore filmi, Çin filmi, veya Hollywood filmi olması benim için fark etmiyor.Onları kesinlikle çok izliyorum.Henüz oyunculuk yeteneğimi gösterecek bir gösteri de bulunmadım, ama müzik videolarında kısa bölümlerde yer aldım.Gerçekten çok çalıştım.






Chanyeol’un pozitif enerjisini hissetmek için sadece 5 dakika yeterli. Böceklerden korkmasına rağmen, bebek bir tırtıl bulduğunda gülümsemesinin parıltısını hissedebilirsiniz. Yaramaz bir şekilde eğlenip D.O’ya pat pat diye vururkenki görüntüsü onu bir süre hatırlamak için yeterlidir. Çünkü ne zaman ona bir soru sorarsanız, o size parıldayan gözleriyle cevap verir.

Chanyeol. 27 Kasım 1992’de doğdum. Pozitif enerjili ve kendini seven biriyim.Pozitif enerjili oluşumu aileme bağlıyorum.Küçüklüğümden beri, insanlarla iç içe yaşadım.Sevgiyle büyüdüm! Şuan bile, komik bir şey olduğu zaman, hareketlerimle üyeleri güldürdüğümü düşünüyorum.Son zamanlarda,vücudumu düşünüyorum, özellikle çene yapımı,Konuşma sanatını kullanarak nasıl eğlenceli olunduğunu araştırıyorum.İhtiyacım olan şeyi yapamazsam,incinirim.Depresif ve stresli olurum.Ortaokul 3. sınıfta, Pentapork Rock Festivali’nde Muse’u gördüm ve onlara tam anlamıyla bayıldım! 3 üyeyle çok güzel müzikler yapabilmeleri gerçekten çok havalı..Eğer şuan bir rock festivaline gitsem, muhtemelen herkesle birlikte kafamı sallar ve sesler çıkartırdım.Ortaokul bir ve ikinci sınıfta gitar çalmaya başladım.Kendi kendime öğrenmemden dolayı kötü bir alışkanlık edindim.Bu eski günlerdeki gibi bir şarkıya sadece dinlerken eşlik etmeme sebebim.Temel honlamalar üzerinde çalışıyorum. Ah, babam  bana iyi bir gitar hediye etmişti. Hala kullanıyorum. Sıkça.(Güler) Stajyerken, rapı gerçekten çok severdim ama bunu sergilemem için elime fazla fırsat geçmezdi.Ne zaman fırsat bulsam,radyo gibi, en iyisini sergilemek için pratik yapardım.Son zamanlarda birçok eğlence programına katıldım, ve Kim Bo Sung sunbaenim (Happy Sunday Mama Mia) ile tanıştım.UFO derneğine üye olacağıma dair söz verdim ama henüz gerçekleştirmedim.Sebebi çekimler sonrası hala Kim Bosung ‘u görememem.Her zaman üyelere karşı taş kağır makası kazanıyor olmam kendime fazla güvenmemden kaynaklanıyor.Eğer EXO Planetten dünyaya gelmem mümkün olsaydı şarkıcılığın yanında öğrenci olmak isterdim.Webtoon okumaktan zevk alıyorum ve Yoo Jung karakteri gibi üniversitede iç açıcı bir üniversite sunbaesi olmak ister, benden küçükler için yemek almak ve kampus romantizmi peşinde koşmak isterim.




Eien@EXOPlaneTurkey
Kaynak belirtmeden kullanmayınız!


0 yorum: