Sina Yıllık Röportajı | EXO




-Koreli Bir Grubun Gözleriyle 2013 Kore Eğlence Endüstrisi-

Soru: Bu yılın en unutulmaz yanı neydi?
Kris: En unutulmaz olay, Hong Kong’daki MAMA ödül töreninde ‘Yılın Albümü’ ödülünü almamızdı.

Soru: Kendi müziğinizden başka kimin müziklerini dinliyorsunuz?
Chen: Justin Timberlake.
Luhan: Peter Gene Hernandez. (Bruno Mars)

Soru: Endüstride iyi arkadaşlarınız kimler?
Luhan:
Super Junior sunbaelerimiz. Her yerde aktiviteler yapıyorlar, bu yüzden onları televizyon ve radyo istasyonlarında çokça görüyoruz. Ayrıca bize her zaman rehberlik ediyorlar. Bu yüzden onlar, benim de arkadaşlarım gibi harika saygı duyduğum sunbaeler!


Soru: Arabada en çok hangi albüm dinleniyor?
D.O: SHINee’nin albümü. 2013’te çok aktif bir şekilde kamu faaliyetlerini yaptılar. Bence her bir albümdeki her bir şarkı dinlemek için çok güzel. Bu yüzden zamanım olduğunda SHINee’nin şarkılarını çokça dinliyorum.

Soru: EXO’dan başka, kimin performansı en dikkat çekici oldu?
Luhan: Henry! Bu yıl ilk kez bir solo albümle geldi. Hem eğlence hem de müzik programlarında faaliyetleriyle insanların dikkatini çekti. Şarkı besteleyip, söz yazabiliyor, piyano ve keman bile çalabiliyor. O gerçekten çok yetenekli bir sanatçı!
Soru: Boş zamanlarında hangi eğlence programlarını izlersiniz?
Luhan: Radio Star! Radio Star’ı, özellikle yeni ‘zehir dilli MC’ olma öngörüsüne sahip Kyuhyun hyungu izlemeyi gerçekten seviyorum! Bu yüzden çok ilginç~ Gerçekten ona saygı duyuyorum!
Kris: Showtime! EXO’nun Showtime’ını çok anlamlı buluyorum! Bütün üyeler kendi cazibelerini göstermek için elinden gelenin en iyisini deniyorlar! Bu yüzden her zaman neşeyle çekim yapıyoruz.

Soru: Bu yıl televizyon ve film ekranlarında gördüğünüz insanlar arasından kiminle işbirliği yapmak isterdiniz?
D.O: Bir aktör olarak ilk adımımı attım. Saygı duyduğum aktörler Kim Yoon Seok ve Song Kang Ho. Benim onlarla birlikte çalışma dileğim sadece bir hayal olabilir, ama eğer bir şekilde gerçekleşebilseydi onlarla çalışmaktan zevk duyardım!

Soru: Eğer bir fırsat verilseydi, hangi rolü almak isterdin?
Kris: Ne olursa olsun, onu yapmak için sıkı çalışırdım!

Soru: Eğlence endüstrisinde sizde en derin etkiyi ne bıraktı?
Baekhyun: EXO’nun bu yılki aktiviteleri bende bir yenilik hissi oluşturdu. Bana göre, EXO’nun bu yıl kamu faaliyetleri yoluyla başardığı her şey gerçekten müthiş. Haberler bende en derin etkiyi bıraktı.

Soru: 2013 sizin için ne? (Bir sözcük ya da bir cümleyle.)
Sehun: Mucize. (Çünkü her zaman mucize gibi şeyler oldu.)
Chen: Sevgi. (Fanlarımızın bize olan sevgisini tamamen hissedebildik.)

-Churrimy
Kaynak belirtmeden almayınız!

0 yorum: