EXO EASY MAGAZIN



EASY MAGAZINE | SUHO 


Oyunculuk hayalini kaybetmiyor~

Lisedeki üçüncü yılıma kadar hayatta çok bir başarım olduğunu hissetmedim, ta ki oyunculuk disiplini için başarıyla Kore Sanat Üniversitesi’ne gidene kadar. Bu benim ilk unutulamaz hatıramdı. Şimdi bir şarkıcı olarak çıkış yapmış olsam bile, hala oyunculuğa karşı tutkumu ve çabamı kaybetmiş değilim. Genellikle bisiklet sürmek gibi egzersizler yapmayı seviyorum; ama son zamanlarda en çok dizi ve filmleri izlemekten hoşlanıyorum. 



EASY MAGAZINE | TAO

Birçok alanda eksik~

Ben küçükken, aslında daha sağlıklı olmak için Wushu öğrenmeye gitmiştim. O öğrendiğim zamanla kıyaslanamasa bile hala vaktim olduğunda çalışacağım. Önceden, seçme sınavında şarkı söyleme ve dans etmenin yanında kişisel yetenek olarak Wushu’nun olması bana çok yardımcı oldu. Eğitim almak için şirkete girdikten sonra, eksik olduğum başka alanları hissettim. Görünüşe göre hala sıkı çalışacağım uzun bir yol var!




EASY MAGAZINE | LUHAN

Müzik ve dans dolu bir hayat~

Kore sokoklarında öneriyi aldığımda, inanamadım. Şuan bile unutamadığım bir mutluluk duygusu hissettim. İlkokuldan beri H.O.T seviyorum ve danssız, müziksiz bir hayat düşünemiyorum. Hayallerimden dolayı Kore’ye geldim. Dil okulunda başladım, Sinchon’da universite sokaklarında çalıştım ve Kore kültür ve hayat tarzına yavaş yavaş alıştım. Yemeklerine de alıştım.



EASY MAGAZINE | CHANYEOL


Müziğin yolunu değiştirme~

Orta okul birinci snıfta, en yakın arkadaşlarımla birlikte bir grup kutduk ve gelecek 3 yıl birlikte aktiviteler yaptık. Müziğe olan ilgimden dolayı, SM seçmelerine katıldım. Gergin olmama rağmen şansım iyiydi ve geçtim. Aynı zamanda ben TRAX grubu kadar tarz olmayı istiyordum. Terettüt ettim.Ama çok uzun sürmedi. Çünkü şirkete geldikten sonra değişik müzikler dinlemeye başladım. Rap’e olan ilgim gelişti.




EASY MAGAZINE | CHEN

Müzik için sonsuz aşk~

Öğrenci olarak, kendi hedefimi müzikte disiplin olarak belirledim. İlk üniversite giriş sınavında seçilmemiştim. O an kendime ‘Gerçekten bunu istiyor musun?’ diye sordum. Çünkü müziği seviyordum. Daha sonra üstüne çaba ekleyerek Baekhyun ile EXO’nun son üyeleri olmayı hak kazandım. Müzik sevip şarkı söylemek isteyen biri için bu yeterlidir. Bu istek insanı çok ama çok daha çalışmaya iter!



EASY MAGAZINE |
BAEKHYUN

İnanılmaz bir dilek~

Küçükken köpeklerle ilgili bazı sorunlarım vardı bu yüzden başıboş köpeklerden korkuyordum. Şimdi bile bir köpek isterim ama yoğun programlarımızdan dolayı olmaması daha iyi. Küçük bir dileğim var, gelecekte çok başarılı olduğum zaman, kendi gücümle başıboş köpekler için bir barınak kurmak istiyorum. Hayalime bakarsak.. Daha çok çalışmalıyım gibi gözüküyor!!!(güler) 



EASY MAGAZINE | LAY

EXO’da olduğu için minnettar~

Küçükken Hunan’da düzenlenen bir yarışmada 3. oldum ve o andan itibaren solo çalışmalarıma başladım. Ama hala bir öğrenciydim ve gerçekten küçüktüm.Bu yüzden hayallerimi tam anlamıyla gerçekleştiremedim. Eğer çıkış yapsaydım şu an EXO üyesi olamazdım. Nasıl olursa olsun, şu an EXO’yla birlikte sahnede performans gerçekleştirebildiğim için çok mutluyum.




EASY MAGAZINE | XIUMIN


Fanlardan motivasyon alıyor~

EXO M ile Çin’deyken sürekli olarak hotpots yiyoruz ve ben bu yüzden 5 kilo aldım. Sonra, ne zaman çekim kontrolü yapsak, böyle olmamam gerektiğini hissettim. Güçlü ve güçlü danslarımı göstermek istedim ama vücudum buna izin vermiyordu ve üzülüyordum. Daha sonra dana az yemek yiyerek ve egzersiz yaparak kilo vermeye karar verdim. İlk performansımız sonrası fanlar bana yakışıklı olduğumu söylediler ve tüm bu sözler sayesinde kilo vermem daha kolay oldu.


EASY MAGAZINE | D.O


Parfüm aşığı~

Şahsen ben DIPTYQUE'ın TAM DAO parfümünü çok beğeniyorum. Tam Dao’nun genç erkek kokusunun beni yansıttığını düşünüyorum. Asya’da aktivitelerimiz oluyor, ve bizim serbest alışveriş yapmamız için zamanımız oluyor. Parfüm alıyorum ve üyelere de öneriyorum. Geçenlerde Suho’ya uygun bir parfüm buldum. Christian Dior'un.EXO’ya ait, EXO’yla özdeşleşmiş bir parfüm oluşturmak istiyorum!!



EASY MAGAZINE | KRIS


Göz kamaştıran moda ~

Modayla ilgileniyorum. Sahnede müzik ve performans oldukça önemlidir. Ayrıca ben kıyafet seçiminin EXO için önemli olduğunu düşünüyorum. Sadece bol gözüken ve marka kıyafetler giymeyi sevmiyorum. Sevdiğim tarzda şeyleri almayı seviyorum ve onları dikkatle seçiyorum. Güncel modayla karşılaştırıldığında kendi tarzımı yaratmak istiyorum.


EASY MAGAZINE | KAI

Yeni dünyasını babası oluşturdu~

Babam SM’e bir dans videomu gönderdi, ve böylece ilk seçmelere katılma hakkı kazandım. İlk bölümde seçilmedim, Ama yine de dansla benim aramda yeni bir dünya oluştu. Şarkıcı olma hayalim vardı.Şirkete girdikten ve ikinci ses denemesini geçtikten sonra, Taemin gibi stajyerleri görmek beni korkuttu. Bazen, pratik yaparken pencereden onlara bakıyordum ve yemek zamanımda da izliyordum. Bu zamanda gerçekten çok çalıştım.


EASY MAGAZINE | SEHUN


Hayallerine yavaşça ulaştı~

Şarkıcı olmayı hiç düşünmedim. Stajyer olduktan sonra, sıkı çalıştım ve verilen eğitimi takip ettim. 2 yılım sadece böyle geçti. Okulumun 2. yılında dans bilmeden benim hayalim oldu.Günler geçtikçe yaptığım pratikten zevk alıyordum. Ne zaman insanlardan dansımın iyi olduğuyla ilgili bir cümle duysam kendimi güvende hissettim. Küçüklük zamanımda hayallerime yaklaştığım için kendimi şanslı hissediyorum!



-Eien
Kaynak Belirtmeden kullanmayınız!

1 yorum: