Baekhyun The Celebrity Röportajı



İstenmeyen köpek barınağına gitsem kaç köpekle tanışabilirim?" "Köpek 
merkezine gittiğimde yapabileceğim şeyler neler?" "Kendi mezelerimi köpeklere vermek istiyorum izin var mı?" Baekhyun'un çekim öncesi gazetecilere sorduğu sorulardan sadece bir kaçı..Kendisi sanki istenmeyen köpeklerle büyümüş gibi..Köpekler neyi sever neye ihtiyacı olur her şeyi biliyor..Baekhyun Exo özel kış albümü promosyonlar sırasında yoğun programına rağmen, istenmeyen köpekler merkezi ziyaret etmeye karar verdi. Baekhyun istenmeyen köpekleri karşılamak için gittiğinde, yayın ekibinden Baekhyun'un sabah erkenden merkeze gittiğini söyleyen bir mesaj alındı ve bu yüzden yayın takımı da erken gitmek zorunda kaldı.Baekhyun hayvan merkezinde vakit geçireceğini duyup uyku/dinlenme zamanından vazgeçince menejer duygulanmış ve onunla gelmeyi kabul etmiş.Baekhyun o gün rahat olduğu kıyafetlerle merkeze geldi ve pek fotoğraf çekimi için geldiği söylenemezdi."Fotoğraf çekimi önemli ama köpeklerin benimle rahat olması ve olabildiğince çabuk yakınlaşmamız da önemli.Yani, açık kıyafetler giymek köpekleri rahatsız etmez mi? (güler)"Beklendiği gibi, o, hayvan kliniğin amacı hakkında tüm her şeyi biliyordu.Hayvan kliniğindeki doktor köpeklere yardım hakkında bilmek istediği tüm şeyleri Baekhyun'a anlattı.Kasvetli ve sıkıcı giden ders 30 dakikadan fazla sürdü ama Baekhyun çok ciddiydi ve ardına kadar açık gözleriyle dikkatlice dinleyip sorular sordu.Dersin sonunda Baekhyun, "Yani bugün yapmam gereken şeyler -köpeklerle oynamak, onlara yiyecek görgüsü öğretmek, onları temizleyip yürüyüşe çıkarmak- doğru mu?"


"Uzun zaman sonra köpeklerle vakit geçirmek güzeldi.Beraber yürüyüşe çıkıp koştuk, kucakladığım zaman onların kuyruk sallamalarını görmeliydiniz..Bu köpekleri unutacağımı düşünmüyorum.Özellikle Bona (fotoğrafta kucağındaki köpek). Şu an onu sahiplenmek isterdim."


"Her yıl 150 bine yakın köpeğin terk edildiğini duyunca kalbimde bir acı hissettim.Köpekler sadece özgürce marketlerden satın alabileceğiniz bir oyuncak değildir.Köpek almaya karar verdiğiniz an, onlar tedavisinden zorunlu olduğunuz ailenizin bir parçası olurlar."



Baekhyun tarafından bakılan şanslı köpekler Bona, Mumu, Sam ve Sol idi. Baekhyun kliniğe ilk girdiği zaman köpekler heyecanla kuyruklarını salladı ve onu karşıladı. Köpekler sanki onu tanıyor gibiydi, Baekhyun onlara sarıldı ve oynadı."Tahmin ettiğim gibi.Köpekler beni seviyor! (güler). Çocukluğuna dönmüş gibi, Baekhyun köpeklerle oynarken ışıl ışıl güldü.Köpekleri yetiştirirken şunları öğrendim, onlara bağırmamalısın ve vurmamalısın.Onlarla sessiz ve sakin bir şekilde konuşursan seni anlayabilirler.Ders sırasında öğretilen teknikleri kullandım ve köpekler gerçekten beni dinledi."Baekhyun bazı EXO üyeleriyle köpekleri eşleştirdi, şımarık ve hiperaktifliğinden dolayı Bona'nın Sehun gibi olduğunu, bakımlı sessiz ve nazik Mumu'nun D.O gibi olduğunu söyledi.



Uzun süre içeride kaldıktan sonra, yürüyüş için alınan köpekler için köpekler çok heyecanlı olsa bile, en heyecanlı Baekhyun oldu.O köpeklerle birlikte her yere koştu ve onlarla eğlenceli dakikalar geçirdi."Köpeklere daima ilgi duymuşumdur ama istenmeyen köpeklerin bakımını düzgün bir şekilde öğrenip bu deneyimi edindikten sonra "vaovvv mesleki olarak köpek bakmak çok farklı." diye düşündüm.(güler)Özellikle, köpek temizliği. Ben ilk kez denedim ve kesinlikle kolay değil.Köpek tüylerini keserken onu incitmemek için özel bir el becerisinin gerekli olduğunu düşünüyorum." dedi.Osadece klinikte bir gün geçirmiş olsa da, o köpek bakımı hakkında onun bilgisinin çok daha ileri düzeye çıktığını söylüyor.Aynı zamanda insanların köpeklere dikkat etmesi gerektiğini ve köpeklere bakarken ilk olarak nasıl bakılması gerektiğini öğrenmelerini söyledi."Ben burada köpekleri bırakıp gitmek zorunda olduğum için gerçekten üzgünüm.Fırsatım olursa, bir daha gekip köpeklerle daha fazla vakit geçirmek istiyorum.Buraya tekrar geldiğimde yeni köpeklerle tanışacağım değil mi ? Çünkü o sırada benim bugün oynadığım köpekler sahiplerini bulmuş ve mutlu bir hayat yaşıyor olacak. "



Çeviri:Eien@EXOPLANETURKEY
Kaynaksız kullanmayınız^^

0 yorum: