130925- Kyungsoo ve Kai'nin Hikayesi


Dışarıdaki çekimler sonrası utanarak oturup tırtıllara odaklandı."Bu küçük ayaklar sana mı ait?"Stüdyodaki bebeği gördükten sonra, büyük olan gözleri daha da büyüdü.Kendisi de bir bebek gibi görünüyor olabilir ama Kyungsoo gerçekten 'gerçek bir erkek'.Kısa süre sonra grup çekimleri başladı, aralarına gitti ve onları işe yönlendirmek amacıyla güvenle 'Tamamdır, hadi başlayalım!' dedi.Çocuk gibi görünüyor olsa bile, onun kayıtsız bakışları arasında gerçek çekiciliğini görebilirsiniz.


D.O. 12 Ocak 1993'te doğdum.EXO K'in ana vokaliyim.Yayınlanalı uzun zaman olmayan EXO Drama Müzik Videosunda Luhan'ın vurduğu kişiyi oynadım.Rol görüntüme uygun olduğu için yönetmen tarafından verildi.Ama gerçekte bu benim gerçek görüntümü ifade etmiyor.......Değil mi ???Gerçekten böyle bir görüntüm mü var?Diğer üyeler bana takılıyorlar.Nedenini ben de bilmiyorum.Çünkü kendimi daha otoriter gösterebileceğim bir yol yok, bu yüzden üyelere her zamanki gibi davranıyorum.Bazen aegyo yapmam gerektiğini düşünüyorum.Ama gerçekten çok zor.Et yapmada diğer üyelerden daha iyiyim bu yüzden etten sorumlu kişiyim.Et yaparken herhangi bir özel tariff kullanmamama rağmen,bir şeyler hissediyorum ve bu hissi kelimelerle ifade edemiyorum.Happy Together 3'nin Late Night Market programına gitmem eğenceli olabilirdi ama şu an itibariyle gösterebileceğim herhangi özel bir tarifim yok.Herkes yemekte iyi olduğumu düşünüyor ama bu gerçekten yanlış anlaşılma, sadece yapmaktan zevk alıyorum.Röportajlar sırasında üyeler genelde onlara anne gibi dikkat ettiğimi söylüyorlar.Belki de bu yüzden böyle bir imaj oluşturdum.

Soru:Üyeler senden her zaman yemek istediğinde yapmak zorunda kalıyor musun?
D.O:Aslında,benden yemek yapmamı istedikleri zaman yapmıyorum.Yemek yapmak istediğim zaman yapıyorum ve onlarla paylaşıyorum.

Chanyeol gitar çalarken ona eşlik etmeyi gerçetken çok seviyorum.Stajyerlik zamanından beri birlikte eğitim alıyoruz ve bir uyum içerisindeyiz.Eğer ben ritmi değiştirirsem Chanyeol'da benimle birlikte değiştirir, eğer Chanyeol tempoyu değiştirirse ben de ona uyarım.(Chanyeol:Çıkışımızdan sonra sergilemek için hazırladığımız yaklaşık 15 şarkı var.)Aa evet, onlardan biri de Sukira'da söylediğimiz Nothin on you.Küçüklüğümden beri birçok R&B müzik dinliyorum.Bundan dolayı gerçekten seviyorum.Gelecekte, kendi konserimiz olduğu zaman, kendi solo sahnemde ayaktayken sadece bir mikrofon istiyorum ve sadece sesimi kullanarak Afrikan-Amerikan müziği söylemek istiyorum.Chris Brown, Justin Bieber seviyorum ve genelde onların müziklerini dinliyorum."Superior Orchestra”nın etkisinden hala çıkamamış olsam da, hiç özel bir metod bulamadım.Her şeyden önce  kendimi aşmak için çok daha fazla deneyim toplamam gerekli.



"Ahhhh, modern dans performansı izlerken ağlamamın üstünden fazla zaman geçmedi."Kai'nin sesi yükseldi.Heyecanlı bir şekilde dans hakkında konuşurken, sahnede karizmasıyla taşan Kai yerine kendi yaşındaki diğer insanlar gibi gözüküyor.Kim Jongin gibi.O ciddi bir şekilde takılırken D.O geldi ve birlikte baloncuk yapmaya davet etti.Gözleri otomatik olarak hilal şeklini aldı ve gülümsedi.D.O'nun 
getirdiği bebek ayakkabılarını giyerek  kendince şakalar yaptı.Kai ve Kim Jongin arasındaki farkı bulmak biraz basit oldu ve bir o kadar da ilginç.

Kai.14 Ocak 1994'te doğdum.Küçükken bale öğrendim.Geçenlerde Mnet'in <Dancing 9>'ı izlerken bale yapmaya devam etseydim nolurdu diye düşündüm.Muhtemelen tüm dünyayı gezerdim değil mi ??Dans ve şarkı dışında kendimi geliştirmek istediğim bir yönüm yok. Balerin olsaydım, sevdiğim bir kız ile anlamlı bir koreografi oluşturmak ve bedenim ile duyguları ifade etmek isterdim.Mükemmelliyetçi bir kişiliğim bu yüzden ne zaman sahnede hata yapsam, kendimi çok suçluyorum. Eve gittiğim zaman "Ah!!!! Neden böyle yaptım!? diyorum. R&B türünde şarkıları seviyorum.Eğer bir grup içinde yer alırsam veya solo olarak çıkma şansım olursa, sakin bir performans ama bir o kadar da güçlü, havalı bir performans sergilemek isterim.Bence Michael Jackson, Usher ve Chris Brown sahnede gerçekten çekiciler.(güler)Sıradan hareketleriyle bile bayanları delirtebiliyorlar.Geçtiğimiz günlerde, üyeler <Weekly Idol>'da dans ettiler.İlk olarak Suho hyungun biraz daha fazla çalışırsa çok daha iyisini yapabileceğini düşünüyorum.Chen hyung 'Funky funky Chen' lakabı gibi  ritminin eşsiz duygusunu gösterdi.Geleckte iyi olacağını düşünüyorum.Ah, Weekly Idol'de Sehun'un totosuna vurmamın sebebi kötü modda olduğumdan değildi.Bunun arkasında başka bir sebep vardı.Birisinin totosuna vururken genelde üst tarafını kullanmazsın.Her neyse, ona vurduğumda Sehun duruyordu.Yani....Onun totosuna vurmayı bıraktım.Hahahaha.Ama ben ona öyle vurmadım değil mi? Eh, bu şansın bir daha elime geçmeyeceğini düşündüm ve sadece eğlence amaçlı ona vurdum ama beklediğimden daha da acıttı bu yüzden şaşırdım.Lisedeki ilk yılımdan beri Premier League takip ediyorum ve Chelsea fanı oldum.Bu yıl Chelsea ilk çıkmazsa bence ikinci olurlar.EXO Planet'e gitseydik orda balet veya futbolcu olmaya çalışırdım.Eğer bir hayvanla kendimi benzetmem gerekirse, jaguar derim.Çünkü tenim koyu.Ayrıca jaguarlar normalde yavaştılar ama avlandıkları zaman 180 derece değişirler.Genelde rahatımdır ama dans söz konusu olduğunda diğerleri gibi değilimdir hemen konsantre olurum.Bu yüzden benzeriz.



Çeviri:Eien@EXOPlaneTurkey

Kaynak kullanmadan almayınız!


2 yorum:

  1. Kai ya biricik aşkım ya jaguar mısın sen ya onu bunu bilmem sen çok tatlısın :D :

    YanıtlaSil
  2. kaiii çook tatlısın yaa bu çocuğa hastayımmm

    YanıtlaSil