130925- Suho ve Lay'in Hikayesi



23 Yaşındayken 12 kişilik bir ekip lideri olmak bazı insanlar için çok fazla olabilir.Bununla birlikte,Suho uzun süre stajyerlik yaptı ve stajyerlik döneminden beri pratik deneyim kazandı.Sesini yükseltmek yerine tepkisini net bir şekilde gösteren birisi.Ancak onunla konuştuğunda hoş ve yetişkin izlenimi veriyor,kafasını sürekli sallayarak sizi onaylayan, çekingen ve tatlı çocuğu görüyorsunuz.  Suho kendisine ‘’beklenmedik şekilde eğlenceli birisi’’ olarak tanımlıyor ve bizde onunla aynı fikirdeyiz.
Suho: 22 Mayıs 1991’de doğdum. EXO’nun lideriyim.Bütün üyelere yemek ısmarlıyorum fakat ben onlara yemek ısmarladıktan sonra onlarında bana yemek almak istediklerini duyunca gurur duyuyorum. Diğer taraftan üyeler onlara aldığım yiyeceğin tatlarını beğenmediğinde biraz işe yaramaz hissediyorum.(Güler) Özelliğim yerine,benim hobim golf oynamak. Ortaokuldayken,fitness salonunda golf oynamayı seçtim,hatta 6 ay nasıl oynanacağını öğrendim fakat hala çok iyi oynadığım sayılmaz. Lider olduğum için,çıkış yaptığımızda benim rolüm EXO’nun anlamı ve albümün konseptini açıklamaktı. (Lay: Liderimiz gerçekten ciddi ve her şeyde çok çalışıyor. O havalı.) Her neyse,ben beklenmedik derece eğlenceli birisiyim. Benimle daha önce konuşmamış veya sessizken gören insanlar bunu bilmiyorlar fakat benimle 5-10 dk. Konuşsalar ya da bana mesaj atsalar ne kadar komik bir insan olduğumu anlarlar! MBC EveryOne’nın Weekly Idol programında D.O benim hakkımda ‘’ O normal durduğunda yakışıklı fakat güldüğünde biraz çirkin oluyor’’ demişti. Güldüğüm zaman çirkin olduğumu kabul ediyorum. Eğer MBC’nin ‘’I Live Alone’’ programını izlediyseniz,benim üyelerle beraber olmayı ne kadar sevdiğimi görebilirsiniz. Fakat ben yorgun olduğumda uyumak istiyorum ve üyeler  teker teker odama geliyor çünkü onların bana söyleyeceği şeyler var,ayrıca ben kendime de,kendim için zamana ihtiyacım olduğunu söylüyorum. Dünyalılar eğer EXO Planet’ e göç ederse, ben öğrencilere bilgilerimi öğretmede,psikolojik olarak yardım etmek ve onların zihinlerini anlamaya çalışırım. 



Onun büyük gözleri ve uzun boyunu yüzünden otobur bir hayvana benziyor,tahminime göre onu kişiliği sakin ve hassas. Ancak,onu ciddi bir yüz ifadesi ile Kristina taklidini yaparken gördüğümde,beklenildiği gibi o çarpık bir kişi. Onun her soruya çekinmeden yanıt vermesini görmek ve bazen kullandığı değişik kelimeler dikkat çekici bir karakter olduğunu gösteriyor.Yine de,ne kadar meşgul olursa olsun ya da bu onun için ne kadar zor olursa olsun,kendisine verdiği söz olan ''asla teşekkür ederim demeyi unutma'' hep aynı kaldı.

Lay: 7 Kasım 1991 de doğdum. Bir kere ‘ka na da ra ma ba sa ah ja cha ka ta () ha’ [Korece alfabesi] da parantez içine gelecek olan harfi sormuştum,tabiki de cevap 'pa'ydı.Pa,pa Hip hop~ Yeah~ (Güler) Hala özenle Korece öğreniyorum.Sehun'dan bir programdayken ''tarza sahip olma''nın ne demek olduğunu öğrenmiştim. (Güler) Ayrıca Baekhyun'da bana bir sürü ilginç kelime öğretiyor ama son zamanlarda ''enerji verme''nin ne demek olduğunu öğrendim. En çok ben duş almayı seviyorum,duş almadan sadece 10 saat dayanabiliyorum. Çünkü en azından her 10 saatte bir duş almalıyım,eskiden suyun yurdumuza iyi gelmediği oluyordu fakat şimdi tesisat çok iyi ve her zaman su var. Haha! Stephen Chow'un filmlerini çok seviyorum. Filmlerinin arasından en komiği ''Shaolin Soccer''. Öğretmen Lee Sooman ile bir defa yemek yemek istiyorum. Öğle yemeği için yemek seçecek olsam tabiki de pizza veya makarna seçerim fakat Lee Sooman öğretmen muhtemelen Kimchi isteyecektir bu yüzden bende bunu seçerim. EXO'nun içinde ''iyileştirme''den sorumluyum. Gerçekte üyeleri iyileştiremesemde,ne zaman onlara bir şey olsa dua ederim. Eğer dünyalılar EXO Planet'e göç ederse,lezzetli yemekler yapıp onlarla yemek isterim. Sevdiğim insanlarla mutluca yaşarken;onlarla lezzetli yemekler yemek isterim.


TR Çeviri: unicorn@EXOPLANETURKEY
Kaynak belirtmeden kullanmayınız.




0 yorum: