130925 Luhan ve Sehun'un Hikayesi



Luhan'ın sesini duymak için ekstra dikkat etmeniz gerekiyor.Diğer üyeler konuşurken,o nadiren kendisini öne çıkarıyor ve sadece gülümseyip "evet,evet" yanıtını veriyor.Ama sessizliğine rağmen, diğer üyelere karşı olan sevgisini kolaylıkla hissedebilirsiniz. Hala soruları anlamada zorluk çeken  Tao'ya soruları Çince'de detaylı bir şekilde çevirdi.O bir yastık ile koltuğa oturma teklifini reddettiğinde "Tamam, ben iyiyim" dedi ve başka bir üyenin oturmasını söyledi.Uzun bir röportaj olmasa da onun karakterini gerçekten anlayabildim.

Luhan.20 Nisan 1990'da doğdum.Luhan'nın anlamı  "sabah geyiği".Bunu başka bir hayvana değiştirmeyi hiç düşünmedim.Çünkü ben tek çocuğum, yalnız büyüdüm.Ama şimdi 11 tane kardeşim var ve bu yüzden her günüm neşeli geçiyor.Sıkılmaya zamanımız yok.Yalnız, birden fazla kişinin banyoyu ortak kullanmak zorunda kalması biraz rahatsız edici.Birileriyle birlikte yıkanmaktan hoşlanmıyorum ama birini seçmek zorunda kalıyorum.Düşündüğümden daha eğlenceli aslında..Duştayken diğer üyelerle oyun oynayıp bağırmayı seviyorum.Et yemeyi seviyorum.(Xiumin:Ette çok sevdiğin bir yer var.) Ne? (Xiumin: Ribeye, kanat türünde bir şey değildi göğüs tarzında bir şeydi ama hatırlamıyorum.) Haha, et söz konusuysa hepsini severim.Müzik videosunun drama versiyonunda ana karakteri oynadım.Çekim öncesi birçok deneme yaptım.Çünkü benim ilk oyunculuğumdu.Biraz gergindim.1 saat oyunculuk dersi aldım çünkü zaman yoktu ve ertesi gün çekimler yapıldı.İlk başta çok beceriksizdim.(güler)Her neyse, çekimler sırasında oyunculuk hocam gerçekten nasıl öfkeli görünmem gerektiği hakkında bana birkaç ipucu gösterdi.Kişilğim güçlü ve erkeksiydi. .Ama ben gerçekte roller coaster'a binemeyen biriyim. Dönme dolap, roller coaster, su yolculuğu bunlar beni korkutan şeyler. Eğer EXO Planete göç yapma şansım olsaydı, şarkıcılıktansa futbolcu olmayı isterdim.





Sehun. 12 Nisan 1994’te doğdum. Daima EXO’nun maknaesi olarak kabul ediliyorum. Tabiki maknae olmanın kötü tarafları var ama bunu tamamen söylemek mümkün değil. Şey… Biz nereye gidersek gidelim bana ‘’hadi aegyonu sergile’’ diyorlar…Ama bu biraz utandırıcı.Büyük olasılıkla tüm idollerin maknaeleri beni anlayacaktır.Gerçekten hyunglarımla aram çok iyidir.Bazen sinsice gayri resmi  konuştuğum oluyor.Şimdi 20li yaşlarımdayım ve öğrenciliğimden çok daha farklı hissediyorum. En küçük olduğunuz için yapamayacağınız çok şey olur değil mi?  Mesela korku filmi izlemek istiyorsam kimlik kartım gerekiyor.Ehliyet aldığım için mutluyum.Hatta bir yetişkin gibi düşünmeye başladığımı düşünüyorum.Hala gencim ama ilkokulda okula giderken pirinç keki yerken keşfedildim.Çok gençtim hatta ünlü ne demek onu bile bilmiyordum  ama şimdi EXO’nun bir parçasıyım ve bu eğlenceli.

Growl ‘da kameranın önümden kayıp gittiği bir sahne var.Gerçekten orda kötü çıktığımı düşünüyorum.Müzik videomuzun çıktığında üyelerle birlikte izledik ve herkes o sahnede güldü.İfadem biraz aptal gibi olmuş.Yakalandım hahaha.Ama hayranlarımız iyi olduğunu söylediğinde rüyada gibi hissettim ve aniden iyi hissettim.Herhangi bir şey planlamamıştım.Growl sahnesinde tekme atmam gerekiyordu ama teknik bilgi olmadan bunu havalı bir şekilde yapmam zordu.Duygularımızı dans yolu ile ifade edebileceğimizi düşünüyorum.Ama vücudum biraz sıska olduğundan stres yaptım.Yemek yemezsem kilo vereceğimi biliyorum bu yüzden yemek yemeye dikkat ediyorum.Acıktığım zaman, karnımın guruldadığını düşünürdüm ama üyeler bunun cıvıltı gibi geldiğini söylediler.(güler).Her neyse bence bir insan  güç kazanmak ve iyi olmak için yemek yemeli.EXO Planet'e göç etseydik aktör ya da model olmak isterdim.




TR Çeviri: Eien@EXOPLANETURKEY
Kaynak belirtmeden kullanmayınız!

2 yorum:

  1. Onların agızlarından kendilerini ögrenmek cok hoş oluyor Ayrıca bizimde Exo Planet'e göç etme şansımız yok mu ^^

    YanıtlaSil
  2. Gercekten ehliyetini aldimi Sehun ?

    YanıtlaSil