130925 Baekhyun ve Chen'in Hikayesi



Fotoğraf çekimi hazırlığı bittikten sonra, Baekhyun Chen ile birlikte stüdyo bahçesine çıktı.Sahe olarak kurulmuş ekrana bakarken konuşmaya başladı.Baekhyun’un sadece gözlerindeki merak ve haşarılığa bakarak ‘Casus grubu’nun merkezi olduğunu anlayabiliriz.Şarkı ve geleceği hakkında konuşurken, gözlerindeki parıltı ve çekicilik daha da artıyor.



Baekhyun. 6 Mayıs 1992’de doğdum.Chanyeol ve Chen ile aynı yaştayım.Üçümüz “Casus grubu” olarak adlandırılıyoruz.Ama benim açımdan bakacak olursak, bence bu ikisinin kontrolü daha kolay.(güler) İlk çıkış yaptığımız zaman, kısa çekimlerde kameraya bakmaya alışık değildim ve kafam sallanıyordu. Birkaç ay boyunca hergün bunu yapınca, daha normal bir hal aldım.Bazı yönlerimi eksik hissettiğim zaman, bazı yayınlar izliyor ve onlardan bir şeyler öğrenmeye çalıştım.Bu nedenle endişeyle düşünmekten çok, “çok korkutucu, ne yapabilirim?” diye düşündüm.Kameraya bakarak “buna karşı savaşacağım” dedim, bunun üzerine yoğunlaştım ve kendimi geliştirdim.MBC’nin ‘Real Men’i izlemekten gerçekten zevk alıyorum.Bazen eğer orda bulunsaydım nasıl olurdum diye düşünüyorum.Ama benim yükseklik korkum var bu yüzden….eğer helikopterle veya su üstünde bir iş olsaydı kolay olacağını sanmıyorum ama elimden geleni yapmaya çalışırdım! Oyun alanında EXO’da en iyisi olduğumu söyleyebilirim.Küçüklüğümden beri çeşitli oyunlar oynadım.Diğer üyere göre biraz daha iyiyim.İlgili olduğum bilgisayar oyunlarından biri FPS oyunu.Bazen D.O’ya takılıyorum, ama bu, birbirimize olan duygularımıza zarar verecek türden bir takılma değil.Sadece  birbirimize takma ad takıyoruz.MMA fighter Fedor sonrası D.O’ya D.O-dor diye seslenmeye başladım.Sevdi gibi. Konserlerimizde bireysel bir sahne hakkım olsa, tek bir ışık altında piyano eşliğinde ballad bir şarkı söylemek isterim.Burdan EXO Planet’e gitme hakkım olsa, şarkıcı olmaktansa üniversite öğrencisi olmak isterim.




Ayakkabısını bağlarken Super Mario müziği mırıldanan, fotoğraf çekim sırasını beklerken dans eden, kendine yakışır lakabı ‘funky funky Chen’in mükemmek sahibi Chen.Yaprığı zor işin gururunu yaşarken, objektif bir şekilde kendini eleştiriyor ve diğer üyeler hikayelerini anlatırken etrafında şakalar yapıyor.

Chen. 21 Eylül 1992'de doğdum.. Her ne kadar etrafda şakacı olsamda Baekhyun ve Chanyeol'dan farklı olduğumu düşünüyorum. (güler). Bu arkadaşlar gerçekten sabaha kadar konuşma gücüne sahip.Müzik videosunu çekerken,geceye kadar uyumadık, hepimiz uyuklarken, onlar konuşmaya devam ediyordu.Ben şaşırdım.( Baekhyun:Gerçekten çabuk yorulan bir tip değilim, hareketsiz kalmak beni geri canlandırıyor. haha ) Üyeler benim korkak olduğumu söylüyorlar ama benim korkumun afacan jestler olduğunu düşünüyorum.Çünkü ben ana vokal olarak yüksek notalara çıkıyorum, güzel tonda olması için gerçekten çok çalışıyorum. İlk olarak ben düşük notlarla başlıyorum ve yavaşça gerilmeden boynumu serbest bırakıyorum ve dudaklarımı mümkün olduğunda nemli tutuyorum.Ardından su içip sahneye çıkıyorum. Bir süre önce Han nehrinde bir kadın bana "Sen EXOda mısın ? Kızım seni gerçekten seviyor ." Bazı üyeler de benimle birlikteydi ve o sadece beni tanıdı! Gerçekten sadece ben! (güler) Bence KBS teşekkürü hakediyor <Immortal Song.> İlk aşamada Beakhyun ile  ‘Really, I Didn’t Know’  seslendirdik.Bu şarkı aşırı derecede hassas bir şarkı.Provolar sırasında ses tonu hakkında tartışmalarımız oldu.Şarkıya göre duygu kattık ve 'Bu bölümü şurdaki gibi söyleyeceğim' tarzında yorumlar yaparak uyum sağladık.Saate baktığımızda sabahun 5iydi. The Avengers filmini seviyorum.Aralarından bir karakteri seçmem gerekseydi Thor'u seçerdim.Çünkü istediğim gibi yıldırımı kontrol etmek istiyorum.Bazen D.O’ya  ‘kısa(cılız)’ olarak sesleniyorum, D.O’nun yumruğundan hiiiiiiiçç korkmuyorum.Çünkü bu bir gerçek D.O kısa(cılız) !!! (güler) Benden büyük bir abim var.Eğer kız kardeşim olsaydı ve kaba bir hareketi olsaydı sanırım onu ciddi bir şekilde azarlardım.Daha sonrasında neden böyle yaptığı anlar ve onu ikna etmeye çalışırdım.Burdan EXO Planet’e gitme şansım olsa, şarkıcılık yerine, part time çalışıp para kazanmaya çalışan normal bir üniversite öğrencisi olmak isterim.

Çeviri: Eien@EXOPLANETURKEY
KAYNAKSIZ KULLANMAYINIZ!


2 yorum:

  1. Chen 1 numara yaa şarkı söyleme tarzı sesi her şeyiyle 1 numara chen benim için bu arada bence exo da yakışıklılık sırasında da benim için o birinci umarım exo uzun yıllar devam eder exo nun müziklerini dinlerken chen in söylediği yerlere sıra geldimi son ses açıyorum exo planet e gitme şansı olsa bile umarım chen hep exo da kalır. Chen çok yaşaaaaa

    YanıtlaSil
  2. Chen 1 numara yaa şarkı söyleme tarzı sesi her şeyiyle 1 numara chen benim için bu arada bence exo da yakışıklılık sırasında da benim için o birinci umarım exo uzun yıllar devam eder exo nun müziklerini dinlerken chen in söylediği yerlere sıra geldimi son ses açıyorum exo planet e gitme şansı olsa bile umarım chen hep exo da kalır. Chen çok yaşaaaaa

    YanıtlaSil