130925 Xiumin ve Tao'nun Hikayesi




Xiumin. 26 Mart 1990 , Gyeongi-o/Guri de doğdum. Ben sadece EXO’nun en büyük abisiyim , aynı zamanda EXO-M’de de promosyon yaptım . Dürüst olacak olursam , ben kendimi Çince’de hala eksik hissediyorum. Bence Çin yemekleri, dünyada denediğim en güzel yemekler ama özellikle bol baharatlı Sichuan mutfağını severim .


 Bu mutfağa ait güveç denilen bir yemek var ve ben en çok baharatlı&tavuk sulu güveci seviyorum. Düzgün bir kişiliğe sahibim .En büyük olduğum için değil ama bir model (örnek) olmak istiyorum , but it is thanks to learning since young that I should have manners towards others and not give any damage.Büyük abi olaraktan birisi aykırı bir şey yaptığı zaman onu uyarırım. Benim MBC Idol Star Athletics Futsal oyunu sırasında kaleciye bir intihar golü attığım bilgisi yanlıştır . Top zaten gol olacaktı , ben sadece ona vurdum . Haksız hissediyorum .(gülüyor) Sehun’un boy atması mükemmel . O şirkete ilk geldiğinde benim omuzlarıma geliyordu ancak , (elleriyle kafasının üstünü işaret eder ) şuan burama geliyor. Eğer EXO planet’e gitme şansımız olsaydı , bir barista olmak isterdim . Kahveyi seviyorum . Ama bu tüm kahve türlerini bildiğim anlamına gelmez Genellikle normal bir amerikano içmeme rağmen,kafenin atmosferini daha çok severim EXO üyeleri içinde bilek güreşinde en güçlü benim . Teknik olarak genlere bağlı olabilir mi ? Dedemden başlayarak , ailemdeki herkes bilek güreşinde iyidir Ve ayrıca küçük yaşlardan beri Kendo ve Tekvando öğrendiğim için bilek gücümü geliştirdim .






Tao,2 Mayıs 1993 Çin Qingdao’da doğdu.EXO M’in en küçük üyesi.
Dövüş sanatları öğrendiğimden aksiyon filminde yer almak hayalim.Aklımda belirli bir rol yok,eğer aksiyon filminde oynarsam iyi olacağımı düşünüyorum.Kamera önünde havalı mücadele ruhumun iyi olacağını hissediyorum.Kamera önünde dövüşürken açılarını iyi ayarlamak önemlidir.Ben bir sürü şeye dikkat ederim.Mesela şurda bir kamera varsa pat diye önüne atlamam.Ekranda nasıl göründüğüm kadar ne kadar gerçekçi durduğum da önemlidir.Neyse MBC Weekly Idol’de dövüş sanatları ile ilgili gösteri yaparken bir hata yaptım.O an aklıma gelen tek düşünce ‘’Ne yapmalıyım’’ dı.Çok utanç vericiydi.Ah bir de bir çok insan yanlış anlamış gibi duruyor.Tek başıma duş almaktan korkmuyorum.Kalabalık duştan sonra tek başına duş almak sıkıcı oluyor.Çok uzun zaman önce değildi MBC’in Star Diving Show Splash için uzun dalış nasıl olur onu öğrendim.Çok çok yüksek atlamak istedim ama iyi bir iş çıkaramadım bu yüzden gergin hissettim.EXO K ile promosyonlarımız bittikten sonra ben onlarında foto kartlarını yanımda taşımaya devam ettim.Açıp sık sık baktığım söylenemez ama on ikisini de yanımda hissediyorum.Growl’un giriş kısmındaki gelişimi gerçekten seviyorum.O bölümde birçok jest yapıyorum ama kamera önünde yapmak ayrı bir eğlenceli.Eğer ünlüyseniz, kameranın sizi rahatsız etmemesi gerekir.(Xiumin:Ben ünlü olamaz mıyım? Kameradan gerçekten rahatsız oluyorum./Luhan:Ben de mi öyleyim?) Haha korkuyor olamazsınız.Eğer birisi aniden gelir ve kendi telefonuyla fotoğraf çekerse bu rahatsız edebilir.EXO Planete gidersek şarkıcı olmanın yanında mağaza patronu olmak istiyorum.

1 yorum: