130924 - "EXO Cevapladı: Bir bayanda ilk dikkatlerini çeken yer neresi?"


Tatil yapmanız için kısa bir süre verilse ne yapardınız?

Sakin bir yere gider ve kendime zaman ayırırdım.Kafamı boşaltmak ve yeni bir kalp açmak  istiyorum-Sehun


Eve gidip ailemle zaman geçirmek istiyorum.Aynı zamanda sırt çantamı alıp tek başıma gezmek istiyorum.Özgür olduğum zaman mutlu olacağımı düşünüyorum.-D.O

Eve gitmek istiyorum.Ailemle takılmak ve ev yapımı yemekler yemek istiyorum.Yoğun programlarımızdan dolayı uzun zamandır eve gidemedim ve ailemi, ev yemeklerini özledim-Baekhyun

Çin’e gidip ailemi görmek istiyorum.-Tao

Okul arkadaşlarımla buluşmak istiyorum-Suho

Masada ailemle üyelerimle birlikte yemek yemek istiyorum.Ailemle yemek yemeyeli uzun süre oldu.-Chen

Ailemi özledim ve sakin bir yere gidip dinlenmek istiyorum.-Kai
Üyelerle birlikte sahile veya kayak merkezine gitmek istiyorum.Üyelerle birlikte oynamayalı uzun süre oldu.-Chanyeol

Seyehat ederdim.Özgür olmak istiyorum.-Kris

Eve gidip ailemle görüşmek istiyorum.-Luhan

Oyun oynamak istiyorum.-Lay

Genelde arabalarla hareket ediyoruz.Sokakta doya doya yürümek istiyorum.-Xiumin





EXO üyeleri süper kahraman olsaydı, ne yapmak isterdi?

Her şeyi değiştirmek isterdim.-Sehun
Yardıma muhtaç insanlara yardım ederdim.Dünyadaki herkes mutlu olsun istiyorum.-D.O

Uzaya gitmek ve ordaki gezegenleri  görmek istiyorum.Ayrıca denizin dibine gitmek istiyorum.Çünkü merak ediyorum, orda neler olduğunu merak ediyorum.-Baekhyun

Ben aktör olmak istiyorum-Tao

Dünya üzerinde, tehlikede olan herkese yardım etmek istiyorum.Bir süper kahramanın başka ne görevi olabilir ki?-Suho

Uçmak istiyorum.Programlarımızdan biraz olsun uzaklaşabilirsem rahatlayacağımı düşünüyorum.-Chen

Süperman gibi, sakince hayatımı yaşamak istiyorum.-Kai

Gökyüzünde özgürce uçmak istiyorum.Başı belada veya incinmiş insanlara yardım etmek istiyorum.-Chanyeol

Gökyüzünde uçmak istiyorum.Çünkü ben uçamıyorum.-Kris

Özgürce yaşamak istiyorum-Luhan

Ev veya istediğim nere olursa olsun, oraya uçmak istiyorum.-Lay

Süper kahraman olursak, bir şeyler yapmak zorunda mıyız?-Xiumin















Bir bayanla karşılaştığınız zaman ilk nereye bakarsınız?


Bu tür şeylerle ilgilenmiyorum.Bence hisler daha önemli.-Sehun


Hiçbir standartım olmasa da sanırım yüzüne dikkat ederim.-D.O


Ten.Şahsen ben iyi  bir teni olup olmadığına dikkat ediyorum.-Baekhyun


Yüzü.İlk tanışmada parıltılı bir şekilde gülen kişileri seviyorum.Yüzünü görmem lazım.-Suho


Yüzü.-Tao


Gözleri.Biriyle konuşurken gözünün içine bakmayı severim.-Chen


Kişiliği. Görünüşü güzel olsa bile kişiliğle uyumlu değilse hoş değildir.-Kai

Daha çok hislere önem veririm.Benimle iyi uyum sağlayıp sağlamaması.-Chanyeol


Gözler.İlk bakacağım yer olur.Güzel gözleri severim.-Kris



Bacakları.-Luhan



Gözleri.-Lay


Gerçekten bilmiyorum -Xiumin






Çeviri:Eien@EXOPLANETURKEY
KAYNAKSIZ KULLANMAYINIZ!




25 yorum:

  1. Süper kahraman olursak, bir şeyler yapmak zorunda mıyız?-Xiumin

    :))

    YanıtlaSil
  2. Luhan a bak ilk bacaklara bakıyormuş :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bu arkadaşı gerçekten çok merak ediyorum hepsi aynı şeyi söylerken o niye bacaklara dedi acaba

      Sil
  3. hiç beklemezdim luhan dan böyle bir cevap herkesten beklerdim ama bu sıfattan beklemezdim yüzü ayrııı düşünceleri apayrı ama napıcan erkek işte bn onu böylede seviyorum :( <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahah" yuzu ayri dusunceleri ayti napcan iste erkek" koptum yaa :D ama dogru cidden :D

      Sil
    2. ahah" yuzu ayri dusunceleri ayti napcan iste erkek" koptum yaa :D ama dogru cidden :D

      Sil
    3. ahah" yuzu ayri dusunceleri ayti napcan iste erkek" koptum yaa :D ama dogru cidden :D

      Sil
  4. naptın Lulu ya :D
    Sehun bayanlarla ilgili soruya en olgun cevabi veren uye olmus <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ayneennn :D :')

      Sil
    2. bide kai suhonun ki de hoştu ama xiumin cevap vermedi cook =((

      Sil
    3. bide kai suhonun ki de hoştu ama xiumin cevap vermedi cook =((

      Sil
    4. bide kai suhonun ki de hoştu ama xiumin cevap vermedi cook =((

      Sil
  5. kai nin dediği gibi yüzü kadar kişiliği de önemli <3

    YanıtlaSil
  6. Son soruya Luhan'dan daha duygusal bi cevap beklerdim :D bi de diğer üyeler kişilik, yüz, göz falan diyo Luhan "Bacak." -.- :DD:D Fırlama Lulu'm benim ya :D:DD

    YanıtlaSil
  7. Grubun maknaelerinin cevaplarındaki olgunluğa hayran kaldım doğrusu :D Diğerleri yüz,bacak bilmem kadının hangi fiziksel özelliği neyse onu söylerlerken maknaeler :D Ayrıca Luhan'ı da açık sözlülüğünden dolayı ayakta alkışlıyorum. :D Yalnız hepsi ailelerini çok özlemişler. Uzaktan okuyan biri olaraktan onları anlıyorum. Umarım ailelerine kavuşurlar :)

    YanıtlaSil
  8. Hhahaha Luhana'a koptum Bacaklar :D <3 Ayrıca Krisin cevabı beni öldürdü : Uçmak istiyorum.Çünkü ben uçamıyorum. <3 YERİM SİZİ <3 ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeme yersenden en sevdiğim parçayayı bana birak temamı

      Sil
  9. Luhan kızların bacaklarına birdaha bakmaa -_- kırarım o bacaklarıı -_- sadece benimkine bak sen en iyisi o <3 <3 ♥♥♥

    YanıtlaSil
  10. aa Lulu kimsenin bacaklarına bakamazsın gözlerini oyarım aşkım <3 valla herkesten beklerdim geyiğimden beklemezdim bu cevabı .dd ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. farklı bi cevap olsun diye söylemiştir geyiğin yoksa senden başka hiç bi kizin baçağına bakmaz dimi

      Sil
  11. Maknae mmmmm benim seni çok çok seviyorum askim iyiki varsın

    YanıtlaSil
  12. Exo karbesim ve kuzenlerim sizin fanInIz sizel hayran ve onlar sizle cIkmak istiyolar ben sizide seviyorum karbesim ve kuzenlerim siz bunaya tanItmay calIsIyolar bilekler exo ba bir fotarascI olmayI biliyolar siz bu bileklerin.yerine getire bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  13. Exo karbesim ve kuzenlerim sarkI bas yada biliyolar ve kendi guruplarIn kurmak istiyolar siz yarbIm ebermisiniz nolur onlar supriz yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  14. ahh baek bakarak ciltinin güzeliğini anlıyamasın ama sen sakın benden başka hiç bir kıza dokunma=)

    YanıtlaSil
  15. ahh baek bakarak ciltinin güzeliğini anlıyamasın ama sen sakın benden başka hiç bir kıza dokunma=)

    YanıtlaSil