[ÇEVİRİ] Baekhyun & Sehun @ The Celebrity, vol. 01 “Music Fantasy”



Baekhyun

EXO fanları arasında herkes Baekhyun'un yavru köpekleri sevdiğini bilir.Ona "Mungmoongee" lakabının verilmesinin nedeni de bu. Beyaz tüylü bir saçı olan yavru köpek gibi görünmesine neden olan eğik gözleri sebebiyle hayranları ona böyle sesleniyor. "Evcil hayvanlara karşı aşırı bir ilgim var, çünkü gençliğimden beri bir evcil köpek besliyordum, eğer imkanım olsaydı terk edilmiş bir köpeği sahiplenmek isterdim." Baekhyun'un hayvanlara karşı olan sevgisi fark ettiğimden daha da fazla. Meşgul programından dolayı her ne kadar bunu gerçekleştirememiş olsa da, Baekhyun uygun bir zamanda bir hayvan barınağını ziyaret etmek istediğini ifade ediyor. "Bu yalnızca küçük bir dilek, fakat biraz daha başarılı olduğumda ve şirketim için iyi bir şeyler yapabilecek hale geldiğimde, bir hayvan barınağı açmak isterim." Baekhyun bu hayalini gerçekleştirebilmek için çok daha sıkı çalışmak zorunda olduğunun fazlasıyla farkında. Her ne kadar meşgul olsa da sıra pratik yapmaya ve kendini geliştirmeye gelince asla tembel davranmamasının nedeni de bu. O yalnızca iyi şarkı söyleyen, dans eden ve pek çok yeteneğe sahip olan biri değil ayrıca sıcak bir kalbe de sahip. Belki de noona fanların sevgisine açgözlülük yapmasının nedeni de budur. "Pek çok noona fana sahip olsam harika olurdu bence. Çünkü birazcık çocukça davransam veya acayip şeyler yapsam bile hepsini anlayışla karşılarlar. Ama umarım ki sahnedeki performanslarımı yalnızca sevimli değil, havalı da bulurlar." Her zaman sevimli ve parıldayan bu çocuk aniden inançla genç bir adama dönüştü. "Yapmak istediğim bir sürü şey var, fakat bu konuda acele etmememin sebebi ise zamanın akışına inanmam. Umuyorum ki ben yeni şeyler denerken pek çok insan yüreklendirirler.


Sehun

Bu küçük afacan koşmada iyiydi ve komşu çocuklarıyla oynayıp, koşuşturmayı severdi. EXO'dan Sehun bu tip bir çocuktu. 6.sınıfta ddukbokki yerken bir SM çalışanının gözlerine yakalanmasından sonra, yepyeni bir hayata başladı. "Asla bir şarkıcı olmanın hayalini kurmamıştım. Düşünmeden elemeye katıldım ve stajyer oldum, ama ne yapmam gerektiğini bilmiyordum. Yalnızca bana söylenilenin en iyisini yaptım. "Eğitilirken zaman böyle geçti ve lisenin 2. yılındayken birden bire "dans" hayali kurmaya başladı. Bir hedef belirlediğinden, her bir gün dans etmek eğlenceli bir hâl aldı. "Çevremdeki insanlar iyi bir dansçı olduğumdan dolayı beni övdükçe özgüven kazandım . Bir şeyler bulabildiğim , genç bir yaşta başarılı olduğum için sadece şanslıyım. " Eğer şarkıcı olmasaydı şu an ne yapıyor olacağını hayal bile edemediğini söylüyor. Bu yıl reşit olduğunda yapmak istediği bir çok şey var. Sınıflandırılmış "R" filmini görmek ve abileriyle birlikte bira içmek istiyor. "En çok yapmak istediğim şey ehliyetimi almak ve tüm günümü araba sürerek geçirmek. Fakat bu bilinemez, ben araba sürerken abilerimin gerçekten arabada olup olmayacağı. " Bir yetişkin olan Sehun'un en büyük emeli EXO'nun adını daha çok insana da yaymak. Tüm fanlarının desteği olmasaydı EXO'nun şu an geldiği yerde olamayacağını söylüyor o. Fanları çok anlayışlı olmasına rağmen, fanlarına hissettiklerini çok iyi ifade edemediği için onlara karşı üzgün hissediyor. " Hadi beraber en sonuna kadar gidelim. Fanlar bizimle olduğu sürece, EXO zirveye ulaşacak. Bu mutluluğu garantileyeceğim!



Kaynak:http://ourexoticplanet.wordpress.com/
TR ÇEVİRİ: MIRACLee

2 yorum: