SEHUN_KAI Grazia Magazin Röportaj Çevirisi



Soru: Gece aperatifi olarak pizza veya tavuk?

Sehun: Koşulsuz tavuk olmalı değil mi ?
Kai:Sorulmamış kabul ediyorum, tabiî ki tavuk

---

Soru: Köpekler veya kediler?

Sehun:Köpekler tercihim.
Kai:Benim de köpekler tercihim.
---

Soru:Kedi gibi bayanlar mı yoksa yavru köpek gibi bayanlar mı ?

Sehun:Kedi gibi.
Kai:Bence de.
--

Soru:Havaalanı modasına dikkat eder misiniz?

Kai:Gün öncesinde ne giyeceğime karar veririm.Çünkü sabahları ayrılırken bunu düşünmeye pek vaktimiz olmuyor.
Sehun:Tabiî ki.Her zaman bir gün önceden ne giyeceğime karar veririm.Böylece rahat bir şekilde uyurum.Dans ve şarkı söylemeyi sevmeme rağmen, ayrıca modaya da çok büyük bir ilgim var.Geçenlerde stilist hyungla birlikte kıyafet bakmaya çıkmıştık.

---

Soru:Çantanda kesinlikle bulunan şeyler? 


Kai: Telefon, şarj aleti, kulaklık. Ahhh havaalanına giderken bir de gözlük.

Soru:Hepsi bu kadar mı ?Çantaya ihtiyacın yok gibi gözüküyor.

Kai:Evet.aslında her şeyi elimde taşıdığım için çantaya ihtiyacım olmuyor.Ama bazen ihtiyaçlarımız için bavul kullanmamız gerekiyor.Ben de bir mağaza çantasına koyup elimde taşıyorum.
Sehun: Ayrılırken benim de çanta getirmediğim çok zaman alıyor.Gözlüğümü takıyorum, telefonum ve kulaklığım cebimde duruyor, pasaportumu elimde tutuyorum.Havaalanına böyle gidiyorum

.



Soru:Telefonlarınızla ne yapıyorsunuz?

Kai:Youtube
Sehun: Öylesine gezinirim.Sanırım alışkanlık oldu bende bu durum.Son zamanlarda neden bunu yapmayı sevdiğimi merak ediyorum.

---

Soru:Biriyle iş birliği yapacak olsan kimi isterdin?

Kai: Tabiî ki dostum Sehun ile.Hahaha

Sehun:Ne olduğu önemli değil.Adam Sevani (Step Up 3D). O erkek öncülerden.Gerçek bir dansçı.Onunla herhangi bir performansta çalışmak istiyorum.

---

Soru:Kahve veya Çay?

Sehun:Çay. Kahveyi yorgun olduğunuz zaman içersiniz.İçmek eğlenceli bir şey değildir.Çünkü biz hala bebeğiz.Hahaha

Soru:Yani içmiyorsunuz, ya da içemiyorsunuz? (Sanırım alkol almaktan bahsediyorlar)

Kai:Daha önce denedim ama eğlenceli olduğunu düşünmüyorum.
Sehun:Ben de.Akşam yemeğinden önce bir kere denemiştim, birazcık.

---

Soru:Yaz veya Kış

Sehun:Kış
Kai:Bence de kış

---

Soru:Gündüz veya gece

Kai:Gece
Sehun:Bence de gece.

---

Soru:Dağ veya deniz

Sehun:Dağ.Okuldayken dağcılık kulübündeydim.
Kai:Deniz. Küçükken sıkıldığım zaman dağa çıkardım.

---

Soru:Kitap veya film?

Sehun:Benim için hep film olmuştur
Kai:Kitaptı ama son zamanlarda film

---

Soru:Aksiyon filmleri veya romantik filmler

Kai:Tabiî ki aksiyon filmleri.
Sehun:Bence de.

--

Soru:Gömlek veya rahat kıyafetler?

Kai:Gömlek
Sehun:Gömlek, çünkü çok erkeksi hissettiriyor.

---

Soru:Bir kıza karşı hislerini saklar mısın yoksa söyler misin?

Sehun:Cidden seviyorsam, numarasını isterim.

--

Soru:Saf kızları mı seversiniz yoksa seksi mi ?

Sehun:İkincisi.
Kai:Ben de seksileri severim ama aslında çok da önemli değil.





Soru:Araba veya motorsiket?

Sehun:Araba
Kai:Araba. Sürücü lisanslarımız var ama henüz sürme imkanımız olmadı.

---

Soru: Eğer bir şansınız olsaydı ana aktör mü olmak isterdiniz yoksa yönetmen mi ?

Kai:Ana aktör.Hiç yönetmen olmayı düşünmedim, bana biraz uzak geliyor.
Sehun:Yönetmenliği seçerim.

---

Soru:Çocukkken idolünüz kimdi?

Sehun:Hiç kimseye o açıdan bakmadım.
Kai:Michael Jackson. Onu 3. sınıfa giderken bir müzik videosunu izlediğimde sevmeye başladım. Hala onun kliplerini izledim.Hatta son zamanlarda Michael Jackson'ı canlandıran/taklit eden kişileri bile izliyorum.

--

Soru:İkinizi müzik dinlerken görüyorum, ne dinliyorsunuz?

Sehun:Ruh halime bağlı.Son zamanlarda DJ Snakes'in kulüp müziklerini dinliyorum.Çünkü okul zamanı çıkış yaptım ve hiç club'a gitmedim.
Kai:Eğer bir şarkıyı sevdiysem, sıkılana kadar durmadan o şarkıcının albümünü dinlerim.

---

Soru:Jazz dans veya bale?

Kai:Bale
Sehun:Daha önce hiç öğrenmedim, ben genelde urvan ve modern dans odaklıyım.

--

Soru:Uzun zamandır yaptığınız aktivite?

Kai:Dans
Sehun:Dans

--


Soru:Futbol oynamak veya izlemek?


Kai:İzlemeyi seviyorum

Sehun:Ben de izlemeyi seviyorum

--

Soru:Ronaldo veya Messi?

Sehun:Messi
Kai:Gerçekten futbolu seviyorum.Uzun zamandır izlediğim futbol gözlemime dayanarak Messi başka bir seviyede.Görünüm açısından bakarsan Ronaldo Messi'dan daha yakışıklı, futbol açısından bakarsak hala Messi. 




kaynaklar:toffeegee+sehunownsme+chenlays
TR Çeviri: Eien 

5 yorum:

  1. sehun en çok da luhanı futbol oynarken izlemeyi seviyor :3

    YanıtlaSil
  2. Sehun benim erkek versiyonum

    YanıtlaSil
  3. Kai=ben aşkım ya yerim ben bu çocuğu <3 <3

    YanıtlaSil
  4. Kai dans yakisiklilik sexsilik ozelliklede kalp bakimindan en iyisi mukemmelik bile yaninda en eksik tanim

    YanıtlaSil
  5. Kainin kız versiyonuyum aq skmsms

    YanıtlaSil