Suho The Celebrity Röportaj Çevirisi




Suho; Günlerdir ne zaman öğleden sonrası için program yapsak, ben (ve EXO) erken kalkıp, bisiklete binerek Han Nehri Jamwon Jigu’den Yeouido’ya giderim. Bazen geç saatlerde yürüyüş yapıp, bisiklet sürerken gece manzarasından etkilenmenin, sadece bisiklet sürerek yorgun olduğunu ve arkandaki hisleri atmanın hoş bir duygu olduğunu biliyorum. Çünkü bu onun çekiciliği. Çok yorgun dahi olsam bisiklete binmek isterim.


Suho bisiklet sürmeye küçük yaşta başlamış olmasına rağmen üniversiteye başlayınca bisiklet sürmeye olan ilgisi daha da arttı. Suho şöyle bahsediyor: "Üniversiteye başladığımda ilk kez arkadaşlarımla Han Nehrine bisiklet sürmeye gittiğimizde köyde bisiklet sürmekten daha farklı hissettirdi. Ondan sonra, bisiklet sürmeye daldım, ayda iki,üç defa Han Nehrinde bisiklet sürdüm. "

Suho neden bisiklet sürmeyi sevdiğini birçok nedene bağlıyor,fakat en büyük neden iyileştirici etkisi. "Biriken üzücü ve stresli olayları,bisiklet sürerek atarım. O bilmeden pozitif enerji veriyor. " Sizcede bu metod parayı korumanın ve stresten uzaklaşmak için iyi bir yol değil mi ? ‘’ (gülüyor) " Herkesin iyileştirme yöntemi farklıdır, ancak bana bisiklet ile gidilen bir yolculuk hissi verdi " Spot ışığı altında yaşayan,meşgul bir hayatı olan Suho için bisiklet sürmek onun rahatlamasına ve yalnız geçirdiği zamanlarında eğlenmesini sağlar.

Suho: Uzun zaman önce BMX taktikleri (bisiklet taktikleri) ‘ni öğrenmek istedim,yetenekli sürücülerin merdivenlere atlayıp,üste ve alta zıplamaları... sadece düşüncesi bile nefes kesici hissettiriyor. Bugün yakın birinin tavsiyesiyle, 1 günlük öğretmen davet ettim.Suho BMX sürücüsü olan Hyun Ju Yeol’u davet etti.

Suho: Birisine göre sürücü olarak hiçbir yeteneğim olmamasına rağmen,bisikletin hızlanışını hissetmek çok heyecan verici. " BMX’i ilk olarak öğrenmek istediğimde gerçekten endişelenmiştim.BMX’i ilk kez deneyen birisi sürekli düşebilir.Ya eğer incinseydim? Bu büyük bir sorun olmaz mıydı? Bu yüzden BMX bisikleti için hazırlıklı geldim. "

"Bisiklet sürerken müzik dinleyi sevmem.Çünkü bisiklet sürerken tüm sesleri aynı anda duymak benim için müzik gibi. Rüzgar sesi, araba sesi, arkadaşlarımın uğultuları, çocuk çığlıkları ve daha fazlası,bütün bu hisleri sadece bisiklet sürerken hissediyorum. Tüm bu sevdiğim sesleri,tekrar duymak benim alışkanlığım olduğunu söyleyebilirim"
"hayatımda zorlu ve yeni şeyler olmasına rağmen hala heyecanlıyım, bu galiba meydan okumak gibi birşey,büyük ve yüklü sorumluluklarım olacak ama ben korkmuyorum."
Suho hedeflerini zorlu olmasına rağmen benimsiyor aynı zamanda, bir genç için bu yaşam yöntemleri onun için çok büyük. Tıpkı Phurrell Williams'ın son dinlediği happy şarkısı gibi, Suhonun hayatı her zaman mükemmel ölçüde.
Suho, MC (İnkigayo)olduğu zaman da kendisinin bu başarıyla meydan okuduğunu gösterdi.Sonraki meydan okuması için dediği cümle"bu yıl çeşitli katılımlarda bulundum yeni cazibelerimi sergiledim insanlara. Ayrıca,oyunculuk için bir şans istiyorum."




Çeviri:Birce-Çisil
KAYNAK BELİRTMEDEN KULLANMAYINIZ!



1 yorum:

  1. Acaba bu röportajı ingilizcesinin linkini verebilir misiniz?

    YanıtlaSil