EXO - THE STAR | ŞARKI SÖZÜ



Korece Okunuşu :
[Chanyeol] eodumi jinhan supeur jina hayan byeori on sesang imi da
teugbyeolhal geodo hanado eobneun ham na gogael deun dwi na
[Kai] nunbusin balkyeonhae
[Kai&Chanyeol] jeogi nopeun goseseo bitnaneun byeol
[Kai] saseumui jeonsareun ijen ddeugureum
[Kai&Sehun] jabneun sori igeon naui Story

[Baekhyun] Girl i sesangeseo jeil bitnajanha (ho) jel najeun i gotkkaji bichwo
oh Girl (ho) neowa gakkai hago sipeun geol jogeumman (ho) ddaseuhan bicheul nanwojwo

[D.O] modu barabojiman (yo) nareul barabongeon anya
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman! [All] ttarararara ttarararara
[D.O] modu neoreul bojanha (yo) yeogiseo gajang balgeun neol
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman! [All] ttarararara ttarararara
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! shining star

[Sehun] whoo!

[Baekhyun] nal gidarineun deuthae naege sogsagineun deuthae nal bureuneun norae byerui [Baekhyun&D.O] noraero
[Kai] That’s right

[Kai&Chanyeol] kyeobkyeobhi deuriwojin sirin sesange himkyeobge maedalrin
[Kai] nan al su eobneun hime iddeullye jeo neopeun geossui neoreul hyanghae naedallyeo
[Chanyeol] neoneun neomu meolli itneun geol boindedo jabhiji anha
[Baekhyun] nege nareul bonaenda a a hey baby!
[Chanyeol] neoneun neomu nopi itneun geol ne byeolbicheun kkumeul marhago
[Baekhyun] kyeote itgo sipeo itgo sipeo

[D.O] modu barabojiman (yo) nareul barabongeon anya
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman! [All] ttarararara ttarararara
[D.O] modu neoreul bojanha (yo) yeogiseo gajang balgeun neol
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman! [All] ttarararara ttarararara
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! shining star

[Kris] yeay every night ([Sehun] night [Baekhyun] lalalala) you know you always look so fine ([Sehun] fine [Baekhyun] lalalala) you’re just like a rock star ([Sehun] rock star [Baekhyun] lalalala) you know how fine you are ([Sehun] come on come on) yeah Imma take you to a secret place ([Baekhyun] lalalala) drop ([Sehun] drop) the shapes and crank the bass ([Baekhyun] lalalala) uh hey girl you know how to play ([Baekhyun] lalalala)
[Sehun] uh I know how to play ([Baekhyun] Come on play with me)

[Chanyeol] neoneun neomu meolli itneun geol boindedo jabhiji anha
[Baekhyun] nal gidarineun (ho) deuthae naege (yoh) sogsagineun deuthae (yeah)
[Chanyeol] neoneun neomu nopi itneun geol ne byeolbicheun kkumeul malhago
[Baekhyun&D.O] eunhasu bit soge [Baekhyun] eunhasu bit soge baby

[D.O] modu barabojiman nareul barabongeon anya ([Baekhyun] modu barabojiman nareul barabongeon anya whoo~)
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman! [All] ttarararara ttarararara
[D.O] modu neoreul bojanha yeogiseo gajang balgeun neol ([Baekhyun] gajang balgeun neol))
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman! [All] ttarararara ttarararara
[Baekhyun) whoo~

[Chanyeol] eoduun bameun No? (No) ddaseuhan bameun Yes!
[Sehun&Kai] sesangi neoreul barabojanha
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman
[Chanyeol] Ladies, Gentleman
[All] ttarararara ttarararara
[Chanyeol] bitnaneun neo (neo) ne kyeote itdamyeon Yes!
[Sehun&Kai] nado neoman barabojanha
[D.O&Baekhyun] Ladies and Gentleman
[Chanyeol] Ladies, Gentleman
[All] ttarararara ttarararara
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! (shining star)
[Baekhyun] Tell me about it! shining star


Çince Okunuşu:

xīng yǔ fēi wǎng dì xià ,xiàng shì jì huá

dú zì chuān guò sēn lín hé xī bo de qì yā
wú liáo chén jì de yè méi shen me
kě yi xiě xià huò kè zài bì huà

wǒ yǎng wàng zhe xīng kōng zhāi xià

zuì liàng de yī kē gǎn shòu xìng fú
shén huà lǐ de xùn lù mei yī zhāng yī
zhāng suì piàn pīn tú bú néng bǎ wǒ jìn gù

Girl nǐ xiàng yào yǎn de xīng hé

Just Blow My Mind
(shi zhào liàng zhe wǒ de Guiding Star)
Oh Girl kě wàng zài hé nǐ gèng kào
jìn yī diǎn zai duo dian
(fèn xiǎng yī diǎn wēn róu xīng guāng )

suǒ yǒu xiàng wǎng de mù guāng dōu ji

zhong zài tā de shēn shàng Ladies & Gentlemen
suǒ yǒu xiàng wǎng de mù guāng shì wéi nǐ
sàn fā de guāng liàng Ladies & Gentlemen

Tell Me About It Shining Star
Midnight zài děng wǒ de nǐ

qīng tīng zuì dòng tīng de ěr yǔ
zhe mí huàn de xīng hé xiàng
nǐ chàng de gē (That`s right)

kuài bèi tòng kǔ rán shāo de shì

jiè chì yàn zhí jiē sī liè le shì xiàn
què hái yǒu lì liàng guàn zhù zhe shēn
tǐ ke yi yī bù yī bù ràng wǒ fēi xiàng nǐ

tài jiǔ tài jiǔ hái yào zǒu duō jiǔ kàn dé

jiàn què zhuā bú dào de shǒu gěi
nǐ bǎ quán bù xiàn shàng
tài jiǔ tài jiǔ hái yào děng duō jiǔ bì
shàng yǎn zuò guān yú nǐ de mèng
Oh No bú yào xǐng lái

suǒ yǒu xiàng wǎng de mù guāng dōu

ji zhong zài tā de shēn shàng
Ladies & Gentlemen
suǒ yǒu xiàng wǎng de mù guāng
shì wéi nǐ sàn fā de guāng liàng
Ladies & Gentlemen

Tell Me About It Shining Star
Every Night You Know You

Always Look So Fine
You Just Like A Rock Star You
Know How Fine You Are Yeah
Ima Take You To A Secret Place
Drop The Shapes And Crank The
Bass Uh Hey Girl You Know How To
Play (Come To Play With Me)
tài jiǔ tài jiǔ hái yào zǒu duō jiǔ
kàn dé jiàn què zhuā bú dào de shǒu
Midnight zài děng wǒ de nǐ qīng
tīng zuì dòng tīng de ěr yǔ
tài jiǔ tài jiǔ hái yào děng duō jiǔ
bì shàng yǎn zuò guān yú nǐ de mèng
yín hé de guāng máng xia

suǒ yǒu xiàng wǎng de mù guāng dōu

ji zhong zài tā de shēn shàng
Ladies & Gentlemen
suǒ yǒu xiàng wǎng de mù guāng shì
wéi nǐ sàn fā de guāng liàng
Ladies & Gentlemen

han lěng de yè wǎn No?

wen nuǎn de yè wǎn Yes!
shì jiè cún zài zhī wéi zhù shì
zhe nǐ Ladies & Gentlemen rú guǒ
kě yǐ róng rù nǐ de guāng máng
Yes!wǒ cún zài yě zhī wéi zhù
shì zhe nǐ Ladies & Gentlemen

Korece Versiyonunun Türkçe Çevirisi

Karanlık ormanları geçip, beyaz bir yıldız dünyaya düştü
Önemli şeylerin olmadığı bir gece
Başımı kaldırdıktan sonra, göz kamaştırıcı bir şey farkettim
Üstünde parlayan bir geyik efsanesi
Bu zorlama bir hikaye mi  ama bu benim hikayem

Güzelim, bu dünyadaki en parıltılı şeysin 
Bu basit yerde bile parlıyorsun
Sana yakın olmak istiyorum biraz daha fazla
Sıcak ışığı paylaşmak istiyorum


Herkes bakıyor ama bana bakmıyorlar
Bayanlar ve baylar
Herkes sana bakıyor, burada en çok parlayana
Bayanlar ve baylar
Parlayan star'dan bahsedin!!!

Beni bekliyormuş gibisin, bana fısıldıyormuş gibisin
Bir şarkı bana sesleniyor, yıldızlardan bir şarkı(evet doğru)


Soğuk dünyada öylece asılıydım, güçlükle tutunuyordum
Bilinmeyen bir güç tarafından çekildim, yüksek yerden sana doğru geldim

Çok uzakta değilsin, seni görüyorum ama yakalayamıyorum, sana kendimi getirdim
Yukarıda çok yüksektesin, yıldız ışığın hayallerime doğru geliyor, seni yanıma istiyorum,

Herkes bakıyor ama bana bakmıyorlar
Bayanlar ve baylar
Herkes sana bakıyor, burada en çok parlayana
Bayanlar ve baylar
Parlayan star'dan bahsedin!!!

Her gece , bilirsin memnunmuş gibi gözüküyorsun
Rock star gibisin, nasıl mutlu olman gerektiğini biliyorsun
Seni gizemli yerime götüreceğim
Panjurlarını aç ve sesi yükselt
Güzelim nasıl oynaman gerektiğini biliyorsun
(Evet nasıl oynamam gerektiğini biliyorum)


Çok uzakta değilsin, seni görüyorum ama yakalayamıyorum, sana kendimi getirdim
Yukarıda çok yüksektesin, yıldız ışığın hayallerime doğru geliyor, seni yanıma istiyorum, Samanyolunun yanına

Herkes bakıyor ama bana bakmıyorlar
Bayanlar ve baylar
Herkes sana bakıyor, burada en çok parlayana
Bayanlar ve baylar

Karanlık bir gece mi? Hayır. Sıcak bir gece mi? Evet
Dünya sana bakıyor
Bayanlar ve baylar
Eğer benim yanımda parlarsan, sen de sadece bana bakarsın
Bayanlar ve baylar
Parlayan star'dan bahsedin!!!


Çince Versiyonunun Türkçe Çevirisi

Meteor yağmuru gibi düşüyorsun,
ağaçların üstüne ince ince 
Pürüzsüz ve sessiz bir gece, hiçbir şey yazıp çizemiyoruz


Gökyüzüne baktığımda,
samimi duygularla en parlak kayan yıldızsın 
Geyikler efsanesinde, her puzzlen parçası birarada olamaz


Kızım, senin gibi parlak bir galaxy'e esir oldum,
Benim aklımı alt üst ettin (Bana yol gösterici parlayan yıldız )
Oh kızım, keşke sana daha yakın olabilseydim,
Sadece biraz daha fazla  (Beni aydınlatan yıldız ışığın sıcacık)


Tüm gözler onun üzerinde, 
Bayanlar ve baylar. 
Gözlerinin içi ışıl ışıl parlıyor,


Bana parlayan yıldızdan bahsedin 
Bana parlayan yıldızdan bahsedin
Bana parlayan yıldızdan bahsedin
Bana parlayan yıldızdan bahsedin 
Bana parlayan yıldızdan bahsedin

Gece yarısı bekle beni, sesini duymak istiyorum
Gizemli galaxy senin şarkın gibi 


Dünya acı ile parlıyor, ateş, bakışlarımı yakıyor
Hala güçlerim var, izin ver sana yakınlaşıyım


Çok uzun, çok uzun, daha ne kadar uzatabilirim, elin ulaşamayacağım yerde 
Her şeyimi sana veriyorum
Çok uzun, çok uzun, daha ne kadar beklemek zorundayım, 
gözlerimi kapatıyorum hayal ediyorum
 ah hayır,uyanmak hiç istemiyorum 

Tüm gözler onun üzerinde, bayanlar ve baylar
Tüm gözler senin için parıldıyor, bayanlar ve baylar
bayanlar ve baylar gözlerinin içi ışıl ışıl parlıyor, 

Her gece , bilirsin memnunmuş gibi gözüküyorsun
Rock star gibisin, nasıl mutlu olman gerektiğini biliyorsun
Seni gizemli yerime götüreceğim
Panjurlarını aç ve sesi yükselt
Güzelim nasıl oynaman gerektiğini biliyorsun
(Evet nasıl oynamam gerektiğini biliyorum)


Çok uzun, çok uzun, daha ne kadar uzatabilirim, elin ulaşamayacağım yerde 
Geceyarısı benim için bekledin ve sesini duydum
Çok uzun, çok uzun, daha ne kadar beklemek zorundayım, 
gözlerimi kapatıyorum hayal ediyorum
Galaxy'deki ışık


Tüm gözler onun üzerinde, bayanlar ve baylar 
Gözlerinin içi ışıl ışıl parlıyor, bayanlar ve baylar 


Soğuk gecelere, hayır? Sıcak gecelere mi evet diyorsun! 
Dünyanın gözü senin üstünde, bayanlar ve baylar 
sana katılabilirim parlayan yıldız, 
evet! yanında sana bakıyorum, bayanlar ve baylar 


Bana parlayan yıldızdan bahsedin
Bana parlayan yıldızdan bahsedin
Bana parlayan yıldızdan bahsedin 
Bana parlayan yıldızdan bahsedin
Bana ondan bahset 
Bana parlayan yıldızdan bahsedin
Bana parlayan yıldızdan bahsedin


Çeviri:-Eien/Çisil



0 yorum: