EXO - MY TURN TO CRY | ŞARKI SÖZÜ




Korece Okunuşu :



agmongeul kkwosseoyo
uldeon geudaereul anajugi jeone
kkumeseo kkaeeo beoryeotjyo

seogeulpeun mame
keoteuneul yeoreo
dalbiche muldeurin
nunmullo pyeonjil bonaeyo

Remember geudaega
himdeul ttaemyeon hangsang
nunmureul useumgwa bakkwotjyo
na eobtneun goseseon
uljimayo Don’t cry
nunmuri manhdeon geudaeraseo Oh

andwaeyo It’s my turn to cry
naega halgeyo
geudaeui nunmul moa
It’s my turn to cry
naege matgyeoyo
geu nunmul kkaji This time
This time yeah

beoril ppeonhaetdeon baraen sajindeul
neomu apaseo ijen bol suga eobtjyo

tto jami oji anhneun bam
eoduun bangane nun tteugo anja
geudae eolgul geuryeoyo

sujubdeon misowa
sangnyanghan nundongja
ango shipeunde eotteoghajyo
na eobtneun goseseon
uljimayo Good-bye
ijen nae eokkael mot billyeoyo Oh

andwaeyo It’s my turn to cry
naega halgeyo
geudaeui nunmul moa
It’s my turn to cry
naege matgyeoyo
geu nunmul kkaji This time
ne nunmulkkaji This time yeah-

nan (ajig) neol (geudaereul) sa (manhi)
rang (saranghan) hae (nameoji)
yo (neomu nado geuriwoyo)
ul (budi) ji (geogiseon)
mal (haengbog) ayo (haejwoyo)
I’m missing you

andwaeyo It’s my turn to cry
naega halgeyo
geudaeui nunmul moa
It’s my turn to cry
naege matgyeoyo
geu nunmul kkaji This time

uljimayo Baby
It’s my turn to cry
naega halgeyo
geudaeui nunmul moa
It’s my turn to cry
naege matgyeoyo
geu nunmul kkaji This time

geu nunmul kkaji This time
geu nunmul kkaji This time
geu nunmul kkaji This time
neol saranghae Yeah neol saranghae
saranghae saranghae uljimayo.
naege matgyeo


Çince Okunuşu:

wǒ hai zài yōng bào zhe zài kū qì de nǐ
na è mèng tài qīng xī xià yī miǎo wǒ yě jiù qīng xǐng
xīn yǒu xiē tàn xī dǎ kāi chuāng xiě xìn
bǎ yuè guāng huàn xiǎng chéng fáng fú tā yě zhèng zài shāng xīn
Remember nǐ hái zài
wǒ bú xiǎng ràng nǐ Cry (Yeah Wo)
rang nǐ xiào zuì càn làn de wēi xiào
lí kāi wǒ de xīn hǎi dá yīng wǒ bú yào Cry
cā bú wán yǎn lèi ràng wǒ nan guo
*ài lí kāi It’s my turn to cry xīng xīng dōu zài kàn
yǎn lèi kuài lèi jī chéng hǎi
It’s my turn to cry hēi yè duō cuǐ càn
kuài guān diào yǎn lèi this time
yǒu diǎn fàn huáng de wǒ men de hé zhào
xīn tòng de shì wǒ wú fǎ huí dào nà shí hòu
shuì bú zhao měi gè yè wǎn
guān dēng hòu de fáng jiān
yòng shǒu miáo huì zhe shì zhe huà chū nǐ de liǎn
nǐ hài xiū de xiào liǎn hé mí huàn de shuāng yǎn
duō xiǎng bào nǐ de wǒ zěn me bàn
wǒ lí kāi le yǐ hòu bié kū zhe Say Good Bye
yǐ hòu bú néng lái wǒ de bì wān
ài lí kāi It’s my turn to cry xīng xīng dōu zài kàn
yǎn lèi kuài lèi jī chéng hǎi
It’s my turn to cry hēi yè duō cuǐ càn
kuài guān diào yǎn lèi this time
(Oh ni de yan lei This Time Yeah)
wo (zhen de) hai (she bu de) zai (fang qi) ai (wo dui ni) zhe (na fen ai) ni (suo yi wo cai rang ni li qu)
qǐng (cā qù) nǐ (de lèi dī) bié (hái zài) zài kū (wǒ xīn zhong) I’m Missing You
ài lí kāi It’s my turn to cry xīng xīng dōu zài kàn
yǎn lèi kuài lèi jī chéng hǎi
It’s my turn to cry hēi yè duō cuǐ càn
kuài guān diào yǎn lèi this time
(qing ni bie ku Baby)
ài lí kāi It’s my turn to cry xīng xīng dōu zài kàn
yǎn lèi kuài lèi jī chéng hǎi
It’s my turn to cry hēi yè duō cuǐ càn
kuài guān diào yǎn lèi this time
kuài guān diào yǎn lèi this time kuài guān diào yǎn lèi this time kuài guān diào yǎn lèi this time
hai zai ai ni Yeah hai zai ai ni Woo
wo ai ni wo ai ni ni bie zai ku guan diao yan lei



Korece Versiyonunun Türkçe Çevirisi:
Kabus gördüm
Sana sarılmadan önce, ağlarken
Uyandım

Hüzünlü bir kalp ile, perdeleri açtım
Ay ışığındaki lekeli gözyaşlarım ile sana bir mektup gönderdim


Hatırla, ne zaman zor anlar geçirsen,
Daima gözyaşlarını gülümsemeye çevirdim
Bensiz ağlama, ağlama~~
Çünkü çok fazla gözyaşların var

Hayır..Benim sıram, ben ağlayacağım
Tüm gözyaşlarını alacağım
Benim sıram, onları bana ver..
Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Evet şimdi..

Uzağa fırlattığım soluk fotoğraflar
Canımı acıtıyor, onlara şimdi bakamıyorum


Uykusuz başka bir gece daha
Açık gözlerimle karanlık odamda oturmuş
Yüzünü çiziyorum

Utangaç gülümsemen ve nazik gözlerin
Sana sarılmak istiyorum ama ne yapmalıyım?
Bensiz ağlama, hoşçakal
Çünkü artık omuzlarıma yaslanamazsın


Hayır..Benim sıram, ben ağlayacağım
Tüm gözyaşlarını alacağım
Benim sıram, onları bana ver..
Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Evet şimdi..

Seni seviyorum ( seni hala çok seviyorum, özlüyorum)
Ağlama (Lütfen mutlu ol)
Seni özlüyorum

Hayır..Benim sıram, ben ağlayacağım
Tüm gözyaşlarını alacağım
Benim sıram, onları bana ver..
Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Evet şimdi..


Ağlama bebeğim
Hayır..Benim sıram, ben ağlayacağım
Tüm gözyaşlarını alacağım
Benim sıram, onları bana ver..
Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Evet şimdi..


Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Hatta bu gözyaşlarını da, şimdi
Seni seviyorum, seni seviyorum
seni seviyorum,seni seviyorum, ağlama
Onları bana bırak


Çince Versiyonunun Türkçe Çevirisi:
Ağlayan seni kucaklıyorum
Bu kabus çok gerçekçiydi, 
İç çeken bir kalp ile uyandım,pencereyi açtım ve bir mektup yazdım
Sanki ay ışığının da zarar verdiğini hissettim


Burada olduğun zamanları hatırla
Ağlamana izin vermek istemiyorum
Seni en içten gülümsemenle gülümsetmek istiyorum
Kalbimden gittiğin zaman, ağlamamak için söz ver
Silinemeyen gözyaşların beni üzüyor


Aşk bitiyor, ağlama sırası bende, tüm yıldızlar izliyor
Gözyaşları okyanus olmak üzere
Benim ağlama sıram, gece çok parlak
Şimdi ağlamayı bırak


Fotoğraflarımız sararmaya başladı
Kalbi ağrıyan kişi benim, asla eskisi gibi olamayacağız


Uykusuz başka bir gece daha
Açık gözlerimle karanlık odamda oturmuş
Yüzünü çiziyorum


Utangaç gülümsemen ve nazik gözlerin
Sana sarılmak istiyorum ama ne yapmalıyım?
Bensiz ağlama, hoşçakal
Çünkü artık omuzlarıma yaslanamazsın


Aşk bitiyor, ağlama sırası bende, tüm yıldızlar izliyor
Gözyaşları okyanus olmak üzere
Benim ağlama sıram, gece çok parlak
Şimdi ağlamayı bırak

Ben (gerçekten) hala ( ne kadar sevsem de) seni (gitmene izin vereceğim) seviyorum
Daha fazla (Sildiğin gözyaşların) ağlamaman için ( hala) yalvarsam da , (kalbimde )Seni özlüyorum
[Parantez içlerini ayrı sözleri ayrı okuyun]


Aşk bitiyor, ağlama sırası bende, tüm yıldızlar izliyor
Gözyaşları okyanus olmak üzere
Benim ağlama sıram, gece çok parlak
Şimdi ağlamayı bırak


Aşk bitiyor, ağlama sırası bende, tüm yıldızlar izliyor
Gözyaşları okyanus olmak üzere
Benim ağlama sıram, gece çok parlak
Şimdi ağlamayı bırak

Şimdi ağlamayı bırak, şimdi ağlamayı bırak, şimdi ağlamayı bırak
Seni hala seviyorum evet seni hala seviyorum
seni seviyorum, seni seviyorum, daha fazla ağlama, ağlamayı bırak


Çeviri:Eien




0 yorum: