YES! Magazine Sayı 1158 | Kris 50 Soru Röportajı

YES! Magazine Sayı 1158 | Kris 50 Soru Röportajı





    Bir grubun lideri olarak çoğu zaman diğer üyelere nazaran daha çok stres altında kalabilirsiniz. Tıpkı ayın sonlarına doğru grubun geri dönüş aktiviteleri üzerinde endişeli olan popüler erkek grubu EXO-M’in lideri Kris gibi! Kris sadece üyelerin günlük hareketleriyle ilgilenmekle kalmıyor aynı zamanda promosyonlarla ilgili büyük-küçük her türlü şey hakkında endişeleniyor. Endişelenmediğini söyleyemeyiz bile! İşine kendisini %100 vermesinin yanı sıra, Kris ailesine bağlı bir evlat olarak biliniyor. Neredeyse her gün neler olup bittiğini anlatmak için ailesini arıyor, hatta ailesi için büyük bir ev dahi almak istiyor! Sadece bu da değil, Kris evlenme planlarını tamamen ailesine bırakıyor. Eğer ailesi onun hemen evlenmesini isterse o da bunu istekle kabul edermiş! Yetenekli ve ailesine bağlı.  Böyle mükemmel bir adamı başka nerede bulabiliriz?

Son Olaylar


Soru: Son zamanlarda hangi iş üzerinde çalışıyorsun?
Kris: Önümüzdeki ilk full uzunluktaki albümümüz XOXO(Kiss&Hug) için yapacağımız promosyonlara hazırlanıyorum.

Soru: Son zamanlarda katıldığın büyük çaplı bir olay?
Kris: Dream Concert

Soru: Son zamanlardaki hedefin?
Kris: Düzgün bir şekilde geri dönüşümüz için hazırlanmak ve geçen seneden daha iyisini yapmak.

Soru: Son zamanlarda ne hakkında endişeleniyorsun?
Kris: Geri dönüş sahnemiz hakkında büyük-küçük şeyler.

Soru: Son zamanlarda en çok telefonla görüştüğün kişi?
Kris: Ailem

Soru: Son zamanlarda giymekten hoşlandığın şeyler?
Kris: Tişörtler ve skinny kotlar

Soru: En son fotoğraf çekildiği kişi?
Kris: Üyeler

Soru: Son zamanlarda seni mutlu eden ne satın aldın?
Kris: Abur cuburlar

Soru: En son kullandığın saç rengi?
Kris: Koyu kahverengi, kısa saç kesimi güzel duruyor mu?

Soru: Son zamanlarda hayal ettiğin şey neydi?
Kris: Çoktan unuttum…

Favoriler


Soru: Favori zaman geçirme yöntemin?
Kris: Basketbol, film izlemek.

Soru: Favori film aktörün?
Kris: Tony Leung ve Takeshi Kaneshiro gibi iyi rol yapabilen aktörler

Soru: Ne zaman seksi olduğunu hissedersin?
Kris: Uyumaya gitmeden önce yüzümü yıkayıp dişimi fırçaladığımda çünkü suratım şişmiş olmuyor.

Soru: İdeal kadınının sahip olması gereken özellikleri?
Kris: Anlayışlı ve düşünceli olan ailesine bağlı birisi. Nasıl yemek yapılacağını bilmesi iyi olurdu. Aslında tam olarak kesin bir cevabı yok.

Soru: Kendin hakkında en çok sevdiğin şey?
Kris: Boyum.

Soru: Kızların ne giymesinden hoşlanırsın?
Kris: Kesin bir cevabım yok. Abartılmadığı sürece basit ve rahat şeyler olabilir.

Soru: Hangi tür kitapları okumayı seversin?
Kris: Kişisel gelişim kitapları

Soru: Mutsuz hissettiğinde ne yaparsın?
Kris: Uyurum, tek başıma takılırım.

Soru: Giymekten hoşlandığın kıyafetler?
Kris: Tişört ve kotlar

Soru: Korku filmlerini sever misin?
Kris: İzlerim ama özellikle sevmiyorum.

Günlük Yaşam


Soru: Sık sık gittiğin yerler ne?
Kris: Ev, pratik odası, bazen üyelerle sinema izlemeye gidiyorum.

Soru: Sahip olduğun garip bir alışkanlık var mı?
Kris: Uykudayken koşuyorum, hem de birçok dilde

Soru: Diğer üyelerden daha iyi olduğunu düşündüğün alan nedir?
Kris: Birçok dil bilmek

Soru: Sabahları yatakta tembellik yapıyor musun?
Kris: Evet, kalkmadan önce en az 24 dakika boyunca

Soru: Ailenle mi yoksa üyelerle mi yaşıyorsun?
Kris: Üyelerle

Soru: Kişisel eşyalarını üyelerle paylaşıyor musun?
Kris: Evet, genellikle çoraplarımı

Soru: Hangi sıklıkla kıyafetlerini yıkıyorsun?
Kris: Çok fazla terlediğim için her gün yıkıyorum.

Soru: Üyeler ne yaptığında onlara karşı gelemiyorsun?
Kris: Şirin davrandıklarında çünkü yumuşak kalpliyim.

Soru: Kızlar arasında popüler olduğunu düşünüyor musun?
Kris: Belki…  Kendimi bilmiyorum. (kızarır)

Soru: Evde yalnızken ne yapmayı seversin?
Kris: Hikaye okumak, uyumak.

Anılar


Soru: Çıkış yaptığında kaç yaşındaydın?
Kris: 22 yaşındaydım.

Soru: Hangi şarkı ile çıkış yaptın?
Kris: MAMA

Soru: Görüldüğün ilk televizyon programı?
Kris: Tayvan’daki Girls Generation’ın 2. Asya Turu için hazırlanan bir klipte.

Soru: Büyüyüp serpilirken yaşadığın en unutulmaz şey?
Kris: Stajyer olmak.

Soru: Çocukluk hayalin?
Kris: Şarkıcı olmak

Soru: Çıkış yapacağını öğrendiğindeki tepkin neydi?
Kris: Gerçekten mi? Gelecekte ne yapacağım?

Soru: Yaptığın en zor iş neydi?
Kris: Şuana kadar zorlandığım bir şey yok, aldığım tüm işlerden zevk alıyorum.

Soru: Hayatının en çok hangi zamanlarını özlüyorsun?
Kris: Küçükken ailemle birlikte yaşadığım günleri özlüyorum.

Soru: Çocukken en sevdiğin çizgi film karakteri?
Kris: Superman

Soru: Duyduğun en kötü ifade?
Kris: Gerçekten işe yaramazsın.

Hayaller


Soru: İki haftalık bir tatilin olsaydı ne yapardın?
Kris: Ailemi ziyaret etmek için eve giderdim.

Soru: Eğer vücudundan bir yerini değiştirme şansın olsaydı, nereni değiştirirdin?
Kris: Hiçbir yeri, ailemin bana verdiği her şey mükemmel.

Soru: Eğer Super Junior’a ait bir üye olsaydın ne olurdu?
Kris: Büyük bir baskı hissederdim.

Soru: Gelecekte, olacak bebeğinin ilk kız mı yoksa erkek mi olmasını istersin?
Kris: Kız

Soru: Eğer gökyüzünden bir milyar düşseydi ne yapardın?
Kris: Ailem için büyük ve rahat bir ev alırdım.

Soru: Tatilin ortasında bir yerde kaybolsaydın ne yapardın?
Kris: Gelip geçenlerden yardım isterdim.

Soru: Eğer cinsiyetini seçseydin kadın mı erkek mi olmak isterdin?
Kris: Erkek

Soru: Eğer ailen senden yarın evlenmeni isteseydi onlarla nasıl anlaşmaya varırdın?
Kris: Onların istediği şekilde devam ederdim.

Soru: Antilerin kötü yorumlarıyla karşılaşsaydın ne yapardın?
Kris: Görmemiş gibi davranırdım ve kendim olmaya devam ederdim.

Soru: Eğer bir kız arkadaşın olsaydı, yapmak istediğin ilk şey ne olurdu?
Kris: Onu ailemle tanıştırırdım.



Kaynak: amy @exom-trans
Çeviren: Kishu


1 yorum:

  1. çocukluk hayali şarkıcılık olmakmış ama şimdi oyuncu oluyor.her şekilde destekçiniz Yi Fan :) çeviri için teşekkürler :)

    YanıtlaSil