EXO CeCi Magazine 2013 Haziran Sayısı | Mr. Baştan Çıkarıcı Röportajı

EXO CeCi Magazine 2013 Haziran Sayısı | Mr. Baştan Çıkarıcı Röportajı



Ceci Röportajı | Kris


Cezbedici noktaları: Akıllı gibi görünse de aslında biraz şapşal. İlk bakışta soğuk ve uzak gözükse de içten içe tutkulu ve ateşli. Çok yakışıklı bir adam.

Uyruk: Çinli

Mola zamanı: Ailem ve arkadaşlarımla buluşmak için Kanada’ya geri dönmek istiyorum. Paraşütle atlamayı denemek ya da gün boyunca denizde oyalanmak istiyorum.  Daha fazla aktif olmak istiyorum. Seyahat etmeyi seviyorum bu yüzden vaktim olduğunda böyle bir şey planlayacağım.

İdol hayatı hakkında övünülecek şey:  Çok fazla olmasına rağmen değişik ülkeleri gezebilmek sahip olduğum birçok güzelliklerden biri.

Yeni saç stili: Bu geri dönüş albümümüz olduğundan dolayı cesur olmak istedim ve dolayısıyla imajımı değiştirdim. Yeni saç stilim hakkındaki iyi şey daha kısa sürede saçımı şekle sokabilmem.  Olumsuz yanı ise farklı tarzlar deneyemem. Son dediğim şey için ağlayacakmış gibi hissediyorum.

Son zamanlarda ilgilendiğin şeyler: Saç stili, spor şapkalar, elektronik müzik

Sevdiğin ögeler: Her zamanki gibi fan mektupları

Tasdikli fanı olduğun diziler: Bir süre beni derinden etkilemiş olan bir dizi vardı. Innocent Man/ Nice Guy. Kendimi ana karakter olan Kang Maru gibi hissettim. Sağlam senaryoydu ve oyunculuğu gerçekten muhteşemdi.

Bir romantik ilişkide önemli olan üç şey: Aşk, aşk, aşk

Nasıl aşk itirafında bulunursun: Senden hoşlanıyorum, ne yapmalıyım?

Beklediğin tepki nasıl olur: (O_O) , (^-^) , (^O^)

Kedini övme/ Ego zamanı: Akıcı Çince, İngilizce ve Korece. Çok fazla yurtdışı programımız olduğu için bu oldukça önemli.

Diğer üyelerin övülesi özellikleri: Suho, her şeyi iyi yapmayı başaran bir çocuk. Baekhyun atmosferi yumuşatmakta iyi. Kai iyi dans ediyor. Chen iyi şarkı söylüyor. Tao abilerinin kalbini anlamakta oldukça iyi. Xiumin insanlara yardım etmeyi seviyor. D.O üyelerle ilgilenmekten hoşlanıyor ve bunun için ona minnettarım. Ayrıca Lay’e yemek pişirdiği için minnettarım. Luhan’ın futbolu iyi ama ben basketboldan sorumluyum. Bu ona teşekkür etmem için yeterli bir sebep. Ayrıca Sehun’a maknaelik işini iyi yaptığı için teşekkür etmeliyim. Oh ve Chanyeol, kızarmış tavuklar için teşekkürler.

Değiştirmek/Düzeltmek istediğin insanlar: Kimse yok. Naziğim bu yüzden bir süre daha gözlemlemem gerekir. Herkesi seviyorum.

Fanlara söylemek istediğin şey: Beni beklediğiniz, desteklediğiniz için teşekkürler. İyi bir albümle size geri dönüş yapacağım.


Kris - Kullanım kılavuzu: Yeterince yemek yiyip yeterince uyur. Belki birçok insan onun belirli bir miktarda şirinliği olduğunu bilmiyordur. Ve sevildiği sürece, verilen sevginin iki katı kadar bir sevgi verecek olan nazik kalpli bir adam.


Ceci Röportajı | Kris


Cezbedici noktaları:  Sıcakkanlı adam, iyileştirici çocuk.

Uyruk: Çinli

Duymak istediğin övgü: İlk kez sarı saç modelini deniyorum. İnsanların bana uyup uymadığı konusunda söyleyecekleri şeyler için azıcık heyecanlanıyorum azıcık endişeleniyorum.

Mola zamanı: Şahsen şarkı sözleri yazıp beste yaparım. Aldığım derslerdeki zayıflarımı kapatmaya odaklanırım. Ve tabi ki, şarkılarım henüz bu albüm için seçilmedi. Mükemmel yanımı göstermek amacıyla, sıkı çalışmayı planlıyorum böylece herkes benim bestelerimi dinleyebilir.

Lay’in bestelerini incelememiz gerekirse: Eğlence için 13 yaşında beste yapmaya başladım. Üyeler arasından Baekhyun ve Luhan en çok ballad bestelerimi beğeniyor. Onlar benim destek ekibim. Kris bestelerimi düzenleme aşamasında bana asistanlık yapıyor. Yani buradayım, size teşekkür etmek istiyorum çocuklar.

Lay için beste yapmak: En önemli şeyin insanlar arasındaki içten düşünceler olduğuna inanıyorum. Ben duygusal bir tipim. Kısa deneyimlerde kaçırdığınız ayrıntılardan, sevdiğim aile üyelerimden, arkadaşlarımdan, beş duyu organıyla algıladığım duygulardan ve piyano çalarken ilham kazanıyorum.

Saygı duyduğun ve hayran olduğun müzisyenler: Kararlı olan Beethoven ve son derece yetenekli bir müzik dehası olan Mozart.

Üyelerden daha iyi olduğun bir alan: Onlara göre dans etmekte ve beste yapmakta daha iyiyim.

SM büyükleri hakkında düşüncelerin: Onlar her zaman bizi teşvik ediyor. Canlı performanslar, koreografi, kamera çalışmaları gibi konular hakkında ayrıntılı ipuçları veriyorlar. Hepsi birer melek.

İnsanların bilmediği gizli yeteneğin: Etrafta şakalaşma yeteneğim. İnsanların benim komiklik yeteneklerimi bilmemesi üzücü.

Dans makinesinin bel sağlığı nasıl: Herkese teşekkürler, şuan çok daha iyi. Sadece teşekkür etmek istiyorum.

Senin için hazine olan şeyler: Buna gerçekten ‘şeyler’ diyemeyiz ama doğrusu insanlar, kişiler… Fanlar sayesinde kazandığım hediyeler var. Kesinlikle onlardan gelen bir hazinem ve değerim var.

Nasıl aşk itirafında bulunursun: “Seni yeryüzündeki en mutlu kadın yapacağım. Güven bana.”

Lay mükemmel bir erkek arkadaş olabilir çünkü:  Tüm aşkımı ve kendimi ortaya koyarak bir kadını bütün kalbimle sevebilirim. Onun için her şeyi yaparım ve ona sıcak kucaklamalar veririm.

Bir kızdan beklediğin 3 şey:  Onu domuzcuk diye çağırdığımda buna üzülmemeli ve ona şirin bir şekilde bakmalıyım.  Sadece beni sevmeli, beni anlamalı ve zaman zaman benim için aegyo yapmalı.

Lay’in aegyosu: Sıfır, ben çok erkeksiyim.

Fanlara söylemek istediğin şey: Nerede olursanız olun benimle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim. Sizler sağlıklı ve mutlu olmalısınız.

Lay – Kullanım Kılavuzu:  Ne kola ne soda gazlı içecekler içmem. Ama hala beni sevdiğinizi söylemeniz gerekir tamam mı? Ve beni sıkıca kucaklayın, daha iyi olacağım.

0 yorum: