Wu Yi Fan Time Boils the Rain Türkçe Çeviri







Yağmur damlaları rüzgarlarla çiçeklere gidiyor
Zaman kanatlı bir atın arkasında uçup gidiyor
Avuç içine yazdığın o çocukluk hayalleri...
Hala onlara sıkıca tutunuyor musun?

Değişen bulutlar yazı müjdeliyor
Zamanla parçalar gözyaşıyla ıslandı
Bu yolda yürüyen bizler arasında
Birileri yolda kayıp mı oldu?

Ayrı büyümeyeceğimize söz verdik
Sonsuza dek birlikte olmak istedik
Zaman bizim düşmanımız olsa bile
Dünya bize sırtını dönse bile

Kristal kar taneleri rüzgarda ışıldıyor
Saçlarımız hoş bir beyazlıkla kaplanıyor
Dünyaya karşı beraber kafa tutabileceğimizi söylemiştik
O sözleri hala hatırlıyor musun?

Geçen yılın yaz günlerinde
Verdiğimiz sözler fazlasıyla büyüktü.
El ele, arkadaşlığımızın oluşturduğu bir tekne kurduk
Ve hüzün dolu nehirden geçti

Ayrı büyümeyeceğimize söz verdik
Sonsuza dek birlikte olmak istedik
Şimdi sana sormak istiyorum
Tüm bunlar sadece boş sözler miydi?


Bu kadar yıldır olan masumiyet tek ihanet olamaz
Bu asi gençliğim boyunca seni asla bırakmayacağım
Lütfen, şiddetli karlar
Geçmişimize ait izleri silmemeniz için size yalvarıyorum

Şiddetli karlar bile silemez
Birbirimize verdiğimiz güzel anıları

Ne kadar güzel bir gece
Yeşil çimlerde oturuyoruz
Parıldayan ay ışığının altında yüzünü görüyorum
Ve bir kez daha doğuşunu görmek için sonbahar rüzgarını bekliyorum

Kaynak:Kriskingdom
Çeviri:Eien

5 yorum:

  1. Ya ama cidden bu cok aci verici Yi Fan ♥ :'(

    YanıtlaSil
  2. Yi Fan, benim herşeyim olan adam seni çok seviyorum <3 sanki nu şarkı EXO için yazılmış gibi. SENİ ÇOK SEVİYORUM Yİ FAN <3

    YanıtlaSil
  3. Yha sözler kesinlikle EXO yu anlatıyor. O geri dönmek istiyor sadece :'( <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyor musun bence de öyle ��

      Sil
  4. Bu şarkıyı arkasındaki bırakmak zorunda kaldığı 11 adama yazdığına adım gibi eminim...♡

    YanıtlaSil