Men's Style Magazin Kasım Sayısı-XIUMIN



Men's Style: Ne tip bir adamın daha çekici olduğunu düşünüyorsun? Ne tip bir kadın daha ilgi uyandırıcıdır? 
Xiumin: Cinsiyetleri hiçe sayarsak, dışarıda göze çarpanlara saygı duyarım~ Basitçe diğerlerini cezbetme yeteneğine sahip olanlar.


Men's Style: Üyeler içinde, albüm fotoğrafını kıskandığın ya da denemek istediğin kimse var mı?
Xiumin: Başkalarının fotoğraflarını kıskanmadan önce, grup içinde sorumluluklarımı gözetmekle daha meşgulum. Bana göre, bu albümde üyelerin her alınan resmi  kendileriyle çok iyi eşleşiyor, bu yüzden hepimiz çok memnunuz!


Men's Style: Üyelerin hepsi seni "baozi" diye çağırıyor, lütfen sen de diğer üyeleri yiyecekleri kullanarak açıklamayı dene.
Xiumin: Kris - domuz bacağı,  Lu Han-tofu, Lay-carbonara soslu spagetti, Chen-Americano, Tao-kızarmış tavuk...


Men's Style: EXO'nun en büyüğü olmana rağmen bebek yüzlüsün. Peki hiç bebek yüzün yüzünden zorbalığa uğradın mı? 
Xiumin: İlk bakışta, birçok insan kendilerinden genç olduğumu düşünüyor bu yüzden bana karşı avantajları oluyorlar fakat bir süre konuştuktan sonra yaşlar soruluyor ve yaşımı öğrendikten sonra, hepsi bayağı şok oluyor, daha sonra bana karşı saygılı oluyorlar~ Bu tür durumlar oldukça sık meydana geliyor~ Bu yüzden şimdi artık beni gerçekten rahatsız etmiyor~ Haha ^^


Men's Style: Şu ana dek, öğrendiğin en zor Çince sözcük grubu neydi?
Xiumin: Dürüst olmak gerekirse, zor olan belirli bir sözcük grubu yoktu. Ama Çince öğrenmek, ağzını konuşmak için açmak zordu doğrusu. Azimliyim ama doğru dürüst öğrenmedim bu yüzden kendim hakkında tam olarak yapamadığım şeyin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum...


Men's Style: Çin'e birçok sefer geldin, en büyük duygu ve izlenimlerin nelerdi? Çin'in hangi kısmını daha çok seviyorsun?
Xiumin: Çin ülkesinin her bir yeri kocaman! Ayrıca bunu çok bereketli buluyorum... Ve beni rahat hissettiriyor. Üstelik Çin'in yemeklerinin hepsi eşsiz olmakla birlikte lezzetli! Yani, dürüst olmak gerekirse, eğer bu mümkünse, Çin'de okumak ve Çince'yi iyice öğrenmek isterim!


Men's Style: Seni en mutlu eden şey nedir?
Xiumin: Gerçekten söylemeye gerek var mı? Açıkça sahnedeyken, en, en, en mutlu benim!

Ek sorular:

Soru: Karizmatik bir adam olmak için neyin gerekli olduğunu düşünüyorsun? 
Cevap: Herkesin ne istediği farklıdır. Karizmanın "yapılabilen" bir şey olduğunu düşünmüyorum, bu doğal bir şey. Bu yüzden eğer yapmak istediğiniz bir şey varsa, yapın! Bu en iyi yol.


S: EXO üyeleriyle birlikteyken en çok konuşulan konu nedir?
C: Her günün farklı olduğu gibi, bizim konularımız da farklı oluyor. Programımız bir yana, her şey duygularımıza göre gelişiyor, konuşmalar daima farklı.


S: Kısa sürede en  çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir? 
C: Eğer mümkün olsaydı,  barista olmayı denemek isterdim.


S: Seyahat etmek söz konusu olduğunda, ailen ve ebeveynlerin dışında, eğer gruptan birini seçmek zorunda olsaydın, en çok kiminle gitmek isterdin? Ne tür bir yere gitmek isterdin? 
C: Nereye gitmeyi seçeceğime bağlı olarak, gitmek için seçeceğim üye de ayrıca farklı olur. İlk başta, en çok gitmek isteyeceğim ilk yerin İngiltere olduğunu düşündüm, Lu Han ile gitmek isterim. Sebep basit, kendi gözlerimizle bizzat bir futbol maçı görmek istiyoruz~~


S: Ne tip adamlara kolaylıkla hayran olursun? 
C: Bu soruyu yanıtlaması epey zor. Kadınlar hakkında konuşmuyoruz, erkekler hakkında konuşuyoruz, bu yüzden bunu hiç düşünmemiştim, bu oldukça garip!


S: Lütfen hayranlara ve bu sayıyı okuyanlara bir şey söyle! 
C: Herkese merhaba! Ben EXO-M'den Xiumin! Bu yıl, hayranların desteği ve sevgisi sayesinde, biz, EXO, birçok sevinçli zaman geçirdik. Daha fazla işle meşgul olsak bile, bunun sayesinde aynı günü daha mutlu geçirebildik. Her bir gün her bir saat, herkesi gururlandırmak için elimizden gelenin en iyisini yapıyoruz! Umarım herkes bizimle ilgilenmeye devam eder ve şu an bizi destekledikleri şekilde desteklerler! Hepinize inanılmaz minnettarım ve hepinizi gerçekten çok seviyorum~!



Kaynak:exom-trans
TR Çeviri : Nisan 


2 yorum: