Men's Style Magazin Kasım Sayısı-Luhan



Men's Style: Üyeler içinde kendi kişiliğin gibi bir kişiliği olan üyeler kimler? Kim senin kişiliğinden gerçekten farklı bir kişiliğe sahip?
Lu Han: En çok Baekhyun ve Sehun'un kişilikleri benimki gibi. D.O'nun kişiliği benimkinden bayağı farklı! 


Men's Style: Üyelerden birisi hiç senin için seni gerçekten duygulandıran bir şey yaptı mı? Neden ona "teşekkür ederim" demiyorsun? 
Lu Han: Benim doğum günümdü, diğer 11 üye bana doğum günü dilekleri yollamıştı! Sahiden çok teşekkür ederim çocuklar! We are one!


Men's Style: Gıpta ettiğin bir üye var mı? Neden?
Lu Han: Kendime gıpta ediyorum! Haha!


Men's Style: Ayakkabıların büyük bir hayranı mısın? Giydiğin her bir ayakkabının inanılmaz şekilde modaya uygun olduğunu fark ettik, ayakkabı biriktirmeye tutkun mu var?
Lu Han: Evet, ayakkabıları severim~


Men's Style: Xiumin’e verdiğin "Baozi" lakabı bir yana, hiç diğer grup üyelerine lakap verdin mi?
Lu Han: Şimdilik yok!


Men's Style: Eğer Koreli arkadaşlarına Çin'de bir yeri tanıtsaydın, nereyi seçerdin? 
Lu Han: Çin Seddi! Tiananmen! 



Soru: Karizmatik bir adam olmak için neyin gerekli olduğunu düşünüyorsun? 
Cevap: Bu tür şeyleri Kai'ye sormalısınız! 


S: Diğer EXO üyeleriyle birlikteyken en çok konuşulan konu nedir?
C: Her şey hakkında konuşuruz biz! Haha!


S: Kısa sürede en çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir?
C: Tanıdığım herkesin sağlıklı olmasını umuyorum!


S: Seyahat etmek söz konusu olduğunda, ailen ve ebeveynlerin dışında, eğer gruptan birini seçmek zorunda olsaydın, en çok kiminle gitmek isterdin? Ne tür bir yere gitmek isterdin? 
C: 12'mizin beraber gitmesini istiyorum! 


S: Ne tip bir adamın daha çekici olduğunu düşünüyorsun?
C: Sadık adamlar!


S: Lütfen hayranlara ve bu sayıyı okuyanlara bir şey söyle! 
C: Hepinizin destekleri için çok memnunum! En iyisini yapmaya devam edeceğiz! Hepinizi seviyorum~



Kaynak: exom-trans
TR Çeviri : Nisan

2 yorum: