SOCCER NIGHT MAGAZİN - Luhan'ın Lisedeki Futbol hocası ile bir röportaj:



S1: Luhan üzerindeki izleniminiz nedir?

-Luhan mezun olalı uzun zaman oldu, ama ben de derin bir izlenim bıraktı.Futbol hakkında çok tutkulu olduğunu hissettim.O zaman, benim futbol sınıflarım vardı, süreki futbol sahasındaydım.Ne zaman 
sınıfımda olsa, hep erken gelirdi.Mesela, öğle arasında serbest oluyorlar.Luhan kesinlikle erken gelen birkaç öğrenciden biri olurdu.O zaman futbola karşı tutkulu olduğunu hissettim.

---



S2:Luhan'ın futbol yeteneği hakkında yorumlarınız neler?

-Çok iyi olduğunu düşünüyorum.Çünkü biz geleneksel bir okul değiliz.Normal bir öğrencinin bakış açısından, okulda en iyi öğrencilerden biri olmalıdır.Başka bir nokta ise sporda iyi olmasıdır.Özellikle tepki hızı.Onun tepki hızının en belirgin özelliklerinden biri olduğu söylenebilir.

---

S3:Lisedeyken Luhan'ın kişiliği nasıldı?

-O çok ama çok neşeliydi.Ortaokul ve lisedeyken iyi arkadaşlığı olduğunu düşünüyorum.Konuşmayı ve şaka yapmayı seven bir öğrenci.

----

S4: Luhan'ın okuldaki popülaritesi nasıldı?

-Çevresindekilerle iletişimi çok güçlüydü.Çok şen şakrak ve neşeli birisi.Herkes tarafından sevilen bir öğrenci.

---

S5:Luhan futbol oynarken etrafında hayranları oluyor muydu?

-Etrafında çok fazla kişi olurdu.Okulda arkadaşlarıyla birlikte futbol oynarken sadece sınıfından değil, diğer bölümlerden öğrenciler de izlemeye gelirdi.Hepsi onun rekabetini izlemek isterdi.Tabiki maç
sırasında, bayan hayranlar tezahürat yapar, çiçek buketi ile beklerler tutkulu davranırlardı.[O zamandan alışkın bizim çocuk:D]

----

S6: Luhan için iyi dilekleriniz?

-O zamanlar futbol oynarkenki azmine bakarak bugünlerinin onun için başarıyla sonuçlanacağını hissediyorum.Gelecekte de bu azmini koruması gerektiğini ümit ediyorum.Ne olduğu önemli değili
azmetmeli.Kendi istekleri doğrultusunda azmetmeli ve elinden gelen her şeyi yapmalı.Ayrıca Luhan'ın ilerki zamanlarda buraya sık sık gelmesini umuyoruz.

Eng cr: boon_yi
TR Çeviri: Eien

[Not:Lütfen bu da dahil diğer çevirileri kaynak göstermeden kullanmayınız.]

3 yorum: