EXO - DON'T GO | Şarkı Sözü

Şarkının Bulunduğu Albüm: XOXO- İlk Full Albüm
Şarkının Yayınlanma Tarihi: 3 Haziran 2013
Şarkının Uzunluğu: 03:36
Korece Versiyonunun Yazarı: Seo Ji-eum
Çince Versiyonunun Yazarı: Wang Yajun






Korece Okunuşu

[D.O] Jogeuman nalgaetjit neol hyanghan ikkeullim naege ttaraora sonjitan geot gataseo
[Chanyeol] Aejeolhan nunbitgwa mueonui iyagi gaseume hoeoriga morachideon geunal bam

[Kai] Omyohan geudaeui moseube neogseul noko hanappunin yeonghoneul ppaetgigo
[Suho] Geudaeui momjise wanjeonhi chwihaeseo sum swineun geotjocha ijeobeorin nainde

[Baekhyun] Walcheucheoreom sappunhi anja nuneul ttel su eobseo siseoni jayeonseure georeummada neol ttaragajanha

[All] Nal annaehaejwo
[D.O] Yeah geudaega salgo inneun gose nado hamkke deryeoga [All] jwo
[Suho] Oh, sesangui kkeuchirado dwittaragal teni
[Baekhyun] Budi nae siyaeseo beoseonaji marajwo achimi wado sarajiji marajwo [Baekhyun/All] oh
[D.O] Kkumeul kkuneun georeum geudaen namanui areumdaun nabi

[D.O] oh [Baekhyun] woo-hoo-hoo [D.O] oh yeah yea [Baekhyun] woo-hoo-hoo [D.O] yeah [Baekhyun] woo-hoo-hoo

[Chanyeol] Listen

[D.O] Eodiseo wanneunji eodiro ganeunji chinjeolhi yeogikkaji majungeul wajun neo
[Baekhyun] Gapareun oreumak kkakkajin jeolbyeokdo geokjeongma mueotdo duryeoul geosi eobseuni

[All] Neoneun ppomnae uahan jatae
[Suho] Oh nan myeot beonigo banhago
[All] Sarangeun ireoke nado moreuge
[Chanyeol] Yegodo eobsi bulsie chajawa

[Baekhyun] Walcheucheoreom sappunhi anja nuneul ttel su eobseo siseoni jayeonseure georeummada neol ttaragajanha oh no

[All] Nal annaehaejwo
[D.O] Yeah geudaega salgo inneun gose nado hamkke deryeoga [D.O/All] jwo
[Suho] Oh, sesangui kkeuchirado dwittaragal teni
[Baekhyun] Budi nae siyaeseo beoseonaji marajwo achimi wado sarajiji marajwo [Baekhyun/All] Oh [D.O] Kkumeul kkuneun georeum geudaen namanui areumdaun nabi

[D.O] Natseon goseul hemaenda haedo gireul irheobeorindaedo nuguboda soljikhan naui mameul ttareulgeoya
[Chanyeol/All] Joyonghi nune ttuineun momjit ganghago budeureoun nunbit
[Baekhyun] Geobuhal su eomneun nanikka yeah

[All] Nal deryeogajwo
[Baekhyun] Yeah geudaega salgo inneun gose nado hamkke deryeoga [Baekhyun/All] jwo
[Suho] Oh, sesangui kkeuchirado ttaragalge oh no
[D.O] Nae siyaeseo beoseonaji marajwo achimi wado sarajiji marajwo [D.O/All] oh
[Baekhyun] Jogeumahan sonjit naui gaseumen hoeoriga chinda

[Baekhyun] woo-hoo-hoo, [D.O] oh yeah yea [Baekhyun] woo-hoo-hoo [D.O] oh yeah yea [Baekhyun] woo-hoo-hoo


Çince Okunuşu

[Luhan] Ni xiao xiao de chibang, jiu yao xiang wo feixiang
Kan dao ni hui huishou yao wo guolai ni shen pang
[Kris] Na keilan de muguang, na gushi tai mimang
Jiu zai neitian wanshang chui jin wo de xin yi shoucang

[Lay] Bu ting xiang ni de ke ai muyang zhaomi de wo, jiu lian linghun dou zai wei ni qian gua
[Xiumin] Jiu xiang zuile yiyang lian huxi dou yiwang
Ruguo zhe jiushi ai yuanyi gen ni dao yuanfang

[Chen] Shanzhe lei guang wo zhen bu renxin yankanzhe ni shuoshang
Jiusuan yi miao huo shi dao yongyuan ye hao, wo du queding fangxiang~

[All] So baby don’t go~
[Luhan] Yeah, dai wo dao hui you ni di difang yongyuan dou zai yiqi zou
[All] Oh~
[Lay] Oh, wo men yao yiqi fei dao shijie de zui zhongxin
[Chen] Ni jiu zai, wo de yan li nali dou fei bu chuqu
Gen wo zou ni jiu bu hui xiaoshi huo shizong
[All] Oh~
[Luhan] Jiu xiang meng guo de ni, ni shi wo shengming na ge mei li hu die

[Luhan] Oh~ Woo hoo hoo~ Oh yeah yeah
Woo hoo hoo~ Yeah~
Woo hoo hoo~

[Xiumin] Buguan cong nali lai, buguan dao nali qu
Ni zong wei rao zhe hai hui duizhe wo zha yanjing
[Tao] Yanlu hui you wanqu ye qing, ni bie jiaoji
Yinwei ai wo xiang shen me dou bu xuyao qu danxin

[All] Qing kan kan wo, bie duo kai aiqing~
[Lay] Oh wo yizhe jide ni di mei
[All] Ai qiaoqiao de lai dao, laibuji yugao
[Kris] Ai zhangzai jinxing zheng zhunbei hao chufa

[Chen] Ni de huiyi, lian yihou duhui chongman wo de zuji
Cang zai naohai li gandao te bie kaixin, bian cheng ai de mima~ Whoa no~!

[All] So baby don’t go~
[Luhan] Yeah, dai wo dao hui you ni di difang yongyuan dou zai yiqi zou
[All] Oh~
[Tao] Oh, wo men yao yiqi fei dao shijie de zui zhongxin
[Chen] Ni jiu zai wo de yan li nali dou fei bu chuqu
Gen wo zou ni jiu bu hui xiaoshi huo shizong
[All] Oh~
[Xiumin] Jiu xiang meng guo de ni, ni shi wo shengming na ge mei li hu die

[Luhan] Zhan zai jietou mo sheng you shuxi, jiusuan mi le lu ye qingxi
[Lay] Wo hui gen zhe wo de xin yin wei ni shi wo de yigui
[All] Jiu xiang feng sui ni daochu aoyou, tie zhe feng sui ni lixian qu zou
[Chen] Wo xiangxin ai jiu zai wo shou zhong~
Yeah! ~

[All] So baby don’t go~
[Luhan] Yeah, dai wo dao hui you ni di difang yongyuan dou zai yiqi zou
[All] Oh~
[Lay] Wo men yao yiqi dao shijie de jintou Don’t Go!
[Chen] Ni jiu zai wo yanzhong cong bu ceng fei zou
Gen wo zou ni jiu bu hui xiaoshi huo shizong
[All] Oh~
[Luhan] Jiu xiang meng guo de ni, ni shi wo shengming na ge mei li hu die

[All] Woo hoo hoo~ ([Chen] Oh yeah yeah)
Woo hoo hoo~ ([Chen] Oh yeah yeah)
Woo hoo hoo~

Korece Versiyonunun Türkçe Çevirisi


Küçük kanatlarının hareketi ilgimi çekiyor
Ellerinin hareketleri seni takip etmemi söylüyor sanki
Ciddi gözlerin ve suskun hikâyelerin
Bu akşam hızla dönüyor.

Kendimi kaybettim ve benim tek ve biricik ruhum
Senin derin görünüşünün içinde
Tamamen sarhoşum her vücudunun hareketine
Nefes almayı bile unutturacak kadar.

Hafifçe vals havasında oturuyorsun ve
Ben gözlerimi senden alamıyorum
Gözlerim doğal olarak takip ediyor
Senin attığın her bir adımı

Bana yol göster yeah yaşadığın yere doğru
Beni de yanında götür oh
Dünyanın sonu olsa bile seni takip edeceğim
Lütfen benim görüş alanımdan çıkma
Sabah olsa bile kaybolma oh
Rüya gibi yürüyüşün
Sen benim ilk ve tek güzel kelebeğimsin.

Nereden geldin, nereye gidiyorsun?
Kibarca benimle buluşmak için buraya geldin
Burası dik ve yokuş bir uçurum olsa bile
Endişelenme, korkacak hiçbir şey yok

Zarif şeklini gösteriyorsun
Oh, birçok kez sana kapılıyorum.
Bilmediğim aşk geldiğinde
Uyarı olmadan, aniden

Hafifçe vals havasında oturuyorsun ve
Ben gözlerimi senden alamıyorum
Gözlerim doğal olarak takip ediyor
Senin attığın her bir adımı

Bana yol göster yeah yaşadığın yere doğru
Beni de yanında götür oh
Dünyanın sonu olsa bile seni takip edeceğim
Lütfen benim görüş alanımdan çıkma
Sabah olsa bile kaybolma oh
Rüya gibi yürüyüşün
Sen benim ilk ve tek güzel kelebeğimsin.

Garip yerlerde dolaşıp kaybolsam bile
Herkesten daha dürüst olan kalbimi takip edeceğim
Vücut hareketlerin sessizce gözlerimi yakalıyor,
Gözlerin keskin ama yumuşak
Senin inkâr edemiyorum yeah

Beni götür yeah yaşadığın yere doğru
Beni de yanında götür oh
Dünyanın sonu olsa bile seni takip edeceğim oh hayır
Lütfen benim görüş alanımdan çıkma
Sabah olsa bile kaybolma oh
Küçük el hareketlerin kalbimi
Koşuşturma içine koyar.


Çince Versiyonunun Türkçe  Çevirisi

Küçük kanatların sadece bana doğru uçmak ister
Yanına gitmem için elini salladığını görüyorum
Bu zavallı gözler, bu hikâye çok karmaşık
Bu gece kalbim üfledin ve seni koruyacağım

Tatlı görünüşün hakkında düşünmeden duramıyorum
Beni büyüledi, ruhum seninle ilgileniyor
Sarhoş gibi nefes almayı unuttum
Eğer bu aşksa araya mesafe koymaya razıyım

Parlak gözyaşları
Kalbim acı çektiğini görmeye dayanamıyor
Bir dakikalığına mı yoksa sonsuza kadar mı?
Hangi yönde olduğuna karar vereceğim

Bebeğim gitme yeah yaşadığın yere beni götür
Ve seninle sonsuza kadar yürüyeyim oh
Birlikte uçmak zorundayız dünyanın merkezine doğru
Seni göremeyeceğim yerlere uçma
Benimle birlikteyken kaybolma ya da kaçma oh
Rüyalarımdaki gibisin
Hayatımsın, sen benim güzel kelebeğimsin

Nereden geldiğini, nereye gittiğini umursamıyorum
Her zaman benim etrafımda uçuyorsun, göz bile kırpıyorsun
Yolda dönüşler olacaktır, lütfen endişelenme çünkü
Eğer beni seviyorsan korkacak hiçbir şey yoktur

Lütfen bana bak, aşktan kaçma
Oh güzelliğini her zaman hatırlayacağım
Aşk sessizce gelir, fark etmeye zaman yoktur
Aşk şu anda gerçekleşiyor, yola çıkmak için hazır ol

Geçmişin ve geleceğin
Benim ayak izlerimle dolu olsa bile
Kafanın içinde gizlenen şifreyle
Sevmek seni aşırı mutlu yapacak.

Bebeğim gitme yeah yaşadığın yere beni götür
Ve seninle sonsuza kadar yürüyeyim oh
Birlikte uçmak zorundayız dünyanın merkezine doğru
Seni göremeyeceğim yerlere uçma
Benimle birlikteyken kaybolma ya da kaçma oh
Rüyalarımdaki gibisin
Hayatımsın, sen benim güzel kelebeğimsin

Sokağın sonunda dikiliyorum tanıdık yabancı gibi
Kaybolsam bile, hala belirgin olan kalbimi takip edeceğim
Bir rüzgar gibi, gittiğin her yere geleceğim
Rüzgarın ardından beni hangi yola götürüyorsan…
Bunun aşkımın menzili olduğuna inanıyorum yeah

Bebeğim gitme yeah yaşadığın yere beni götür
Ve seninle sonsuza kadar yürüyeyim oh
Birlikte uçmak zorundayız dünyanın merkezine doğru
Seni göremeyeceğim yerlere uçma
Benimle birlikteyken kaybolma ya da kaçma oh
Rüyalarımdaki gibisin
Hayatımsın, sen benim güzel kelebeğimsin


1 yorum: