Men's Style Magazin Kasım Sayısı-KRIS



Men's Style : Herkes senin moda anlayışının iyi olduğunu düşünüyor. Eğer gelecekte kendi tarzını yaratma fırsatı eline geçerse ne tür özel fikirlerin var?
Kris: Gösterişten uzak, basit bir giyim. Ama hiç bir ayrıntıyı kaçırmadan Wu Yi Kris'in karakteristik fikirlerinin de dahil olduğu bir tarz oluştururum.


Men's Style: Boyun ve kamera önünde duruşun, her ikisi de olağanüstü.Fotoğraflardaki halin, film ve reklamlardaki ifade yeteneğin hepsi çok iyi. En çok oynamak istediğin film türü hangisi ?

Kris:Her türlü filme hazırım. Havalı bir erkek veya soğukkanlı bir katil olabilir.Hepsini gerçekten denemek istiyorum.Aynıları reklamlar için de geçerli. onlar beni istediği sürece sıkı çalışmaya devam edeceğim.

Men' Style:Görünüşün çok havalı, günlük hayattaki kişiliğin nasıl ?

Kris: Dışarıdan havalı, içeriden sıcak..Yakınlaştıkça benim kişiliğim bazen tutkulu, bazen çocuksu, ama prensiplerime bağlı ve sorumluluk sahibi biriyim.

Men's Stlye: Dinlendiğiniz sırada, en çok kiminle konuşuyorsun?

Kris:Tao, çünkü aynı odada kalıyoruz.

Men's Style: Birçok ülkede bulundun, Çin ile diğer ülkeler arasındaki eşsiz farklılıklar neler?Her ülkenin en dikkat çekici özelliği ne ?

Kris: Her yerin kendine özel biricik özellikleri var, hepsi değerli.Gelecekte dünya turu yapabilmeyi umut ediyorum ve her yerin tadına bakarak (gezerek) kültür bilgimi geliştirmek istiyorum.

Men's Style: Seçkin ve her alanda başarılı biri olmada en önemli şeyin ne olduğunu düşünüyorsun?

Kris:Kimse tarafından kullanılmamış bir yolu kullanıp kendini geliştirmek, ve bir işe kalbinle başlamayı unutmamak.


Ek sorular:

Sence bir erkeğin karizmatik olması için neye ihtiyacı vardır ?
Kris: İç güzellik!

Diğer üyelerle bir araya geldiğinizde en çok konuştuğunuz konu ne oluyor?
Kris: Bugün ne yiyeceğiz...

Kısa vadeli olarak, en çok gerçekleşmesini istediğin hayalin nedir?
Kris: Filmde oynamak!

Seyahat zamanın gelse, ailen ve arkadaşların dışında gruptan bir üye seçip en çok nereye gitmek istersin?
Kris: Tao! Guangzhou'ya, memleketime götürmek istiyorum!

Ne tür bir erkeğin kendine kolayca hayran bıraktığını düşünüyorsun?
Kris: İç güzelliğin olan, saf ve sorumluluk sahibi bir erkek (benim gibi) hahaha

Lütfen okuyucular ve hayranlar için bir şeyler söyle!
Kris:EXO'yu destekleyen ve Men's Style dergisini okuyan herkese teşekkürler!Sıkı çalışmaya devam edeceğiz! Hepinizle tanışma şansımın olmasını diliyorum! Hepinizi seviyorum <3


kaynak: exom-trans
TR Çeviri:Eien





3 yorum:

  1. Bizde seni seviyoruz cool çocuk :D <3

    YanıtlaSil
  2. Şu çocuk gerçekten iyi. Exo dan ayrılması çok kötü oldu. En sevdiğim üyelerden biri. Umarım dileklerinini gerçekleştire bilirsin. Seni seviyoruz.
    Her baktığımda tekrar tekrar aşık oluyorum şu çocuğa.

    YanıtlaSil