Kai The Celebrity Çevirisi

                                                       DANSÇI BALET, KAI



Kai on yaşında iken <The Nutcracker> performansını gördükten sonra balet olma hayalini kurdu.9 yıl sonra EXO'dan Kai adıyla 'En iyi Dansçı' sıfatıyla sahnelerde durdu.Sahnede hep hayalini kurduğu balet olarak yer almasa da,  o yine de mutlu.Şimdi, 20 yaşında olan Kai, klasik dans eğitimi aldığı yere giderek çocukluğunu ziyaret ediyor. Kai'nin vücudu ve kıvrımları harelet etmeye başlıyor.Bugün, o bir dansçı balet.



      Sahne arkasında, Kai'nin gözleri bale kostümlerine bakarken parlıyor.



                              Kai Lee Jaewoo ile esneme hareketleri yapıyor.


                     Kai güzel klasik dans hareketlerinde kendini kaybediyor.




Kai, Dansla Aşk Yaşıyor

Kai çocukken bale eğitimi aldı ve  <Billy Elliot> filmini izledikten sonra geri bale yaptığı zamanlara dönmek istedi.>The Celebrity Magazin> Kai ve Lee Jaewoo ile bir toplantı düzenlemek istediğini söyledi ve ikili de kabul etti."Dengede kalmak için ellerini yukarı kaldır, nefes al ve tekrar ellerini  yukarı kaldır." Milli balet olan Lee Jaewoo Kai'nin vücudunu kavrayarak adım adım ona rehberlik yaptı.Kai Lee Jaewoo'nun hareket ve söylediklerini zorlanmadan yerine getirdi.Bu ikisi çoktan fotoğraf çekimlerini unutup kendilerini müzikte kaybetmişlerdi."Böyle dans etmeyeli uzun zaman oldu, o yüzden biraz zorlandım.Zorlansam bile, gerçekten mutlu ve tekrar böyle dans edebilme fırsatım olduğu için minnettarım.EXO üyesi olmasaydım, kim bilir belki de Jaewoo Hyung'un yardımcılarından olurdum."(güler) "O ve ben çabuk anlaşırız çünkü benzer zevklerimiz var.Eğer kendi seçme imkanım olsaydı, Jaewoo Hyung'un yanında bale eğitimi almaya devam etmek isterdim."Kenarda dinleyen Balet Jaewoo kafasını sallayarak, 'Tabi, her zaman' yanıtını verdi.


Zamanlarını gerilme hareketleri yaparak ve müziklerle ilgilenerek geçiriyorlar. Kai'yi izleyen Lee Jaewoo şu yorumda bulundu, "Küçükken baleye  başladığını duydum.Unutmadığını görünce çok şaşırdım.Dansçı olsa bile, bale için vücut hatlarını koruma ve dans hareketleri kolay değil. Daha önceden biliyor olması nedeniyle öğrenmesi hızlı gibi gözüküyor.Bale olanakları önüne dizerek jazz gibi birçok müzik tarzını kendince ayarlar." <Billy Elliot> filminde Billy sadece kendi olmak için çalışıyordu.Kai hayalini yerine getirerek mutlu olmak istiyor.Bui ki insan ciddi manada uzun zamandır dans ediyorlar gibi.'Güzel' kelimesi bu iki mükemmel adamı tanımlayacak tek kelime gibi gözüküyor.



Michael Jackson Gibi

Yarım gün olsa bile, Kai Lee Jaewoo ile çok kaliteli bir zaman geçirdi."Jaewoo Hyung ve ben tekrar görüşmek için anlaştık.İlk defa birisine telefon numarasını sordum."(güler) Türü ne olursa olsun, Kai balede hepsini öğrenmeyi başardı. Kai'nin gözleri danstan bahsederken parıldıyor.Ebedi idolü Michael Jackson'ın konser kasetlerini birçok kez izledi; tüm dans hareketlerini öğrenmek için zamanını ayarladı.Oğlunun dansa tutkusunun farkında olan babası, birçok kez onunla blrikte seçmelere giderek ona destek oldu.Kai her türden bilgiye açık bir kişilik.Eliyle göstererek, "Bugünlerde urban dans stilinde bazı farklılıklar var.Bu tarz müzikler doğru hareketler ile müziği temsil ederek, değişik türdeki dans tarzlarının karışımını sağlar."


"EXO K ve EXO M olarak dansta farklı stillerimiz olsa da, hepimiz sahnede bir arada olduğumuz zaman farklı bir sinerji yaratıyoruz."


Beklendiği gibi, diğer EXO üyelerinin dans tarzları hakkında soru sorunca, Kai'nin söyleyecek çok mükemmel şeyleri vardı. Onlar performanslarını mükemmelleştirmek için dünyaca ünlü koreograflar ile çalıştılar ve muhteşem koreografi ve müzikle çalışma fırsatına ömürde bir kez sahip olunur.

O gün Kai ve onun eşsiz dansına adandı. Farklı tarzlara rağmen tüm müzik ve tüm danslara çalıştı.”Hızlı müziklerde dans ederken bazı sınırlar vardır. Balladlar, klasik ve geleneksel müziklerle deneme yapabilseydik çok iyi olurdu.” Kai ilgili olduğu konuyla ilgili saygıyla konuşmaya devam ediyor. Dünya Kai’nin bize sunacağı Michael Jackson adına layık performansı sabırsızlanarak bekliyor olsa gerek.
”Sahne performansı benim için hayalin de ötesinde. Ben kendimden genç biri için ilham kaynağı olmak istiyorum. Michael Jackson benim için neyse, ben de başka biri için öyle olmak istiyorum.”
“Dans edemediğim durumlarda, sadece çeşitli türde müzikleri dinleyerek dans ettiğimi hayal ediyorum.Gözlerimi kapatıp müziği derinden hissediyorum. Dans etmeyi sevip, her zaman bir şarkıcı olma hayali kursam da, müzik benim hayatımı oluşturan tek şey haline geldi."


kaynak:exok-trans
TR ÇEVİRİ: EIEN


2 yorum:

  1. Kai seni çok seviyorumm. Sen benim Michael Jackson umsun. Hayallerini gerçekleştirirsin inşallah.

    YanıtlaSil
  2. Kai kuşkusuz fazlasıyla başarılı ve asil biri. Herkesin olmak istediği kişilik özelliklerine sahip ve bu onu çok etkileyici kılıyor. İnsanları bakışlarıyla bile etkisi altına alabilecek güçte ve sadece bu da değil, mükemmeliğin tanımı gibi.. Seni seviyoruz Kai~~!!

    YanıtlaSil