131223 [RÖPORTAJ] EXO'dan Xiumin şimdiki popülerliğinin nedeninin EXO üyeleri olduğunu söylüyor


EXO'dan Xiumin yıl boyunca oluşan EXO'nun başarısı hakkında konuştu.

Christmas Day performansı sonrası bekleme odasında beklerken Newsen EXO ile röportaj yaptı.

Christmas Day performansı sergilerken orta alanda yer alan Xiumin'e nasıl hissetiğini sorunca şöyle yanıt verdi: "Gerçekten mutluyum.Çok fazlayız ve hepimizin orta alanda yer alması zor, ama bu sefer bunu yapma fırsatım oldu."


EXO M üyesi olarak Xiumin, kariyerine Çin'de başladı, ama grubun ilk resmi albümü XOXO yayınlandığında Kore'ye geldi.

"Bu noktada durmayı hakettiğimi düşünmüyorum."

Muhabir onun alçakgönüllülüğünü yorumlayınca : "Alçakgönüllü değilim, Neysem onu söylüyorum.Gerçekçiliğe daha yakınım." dedi.

"Ben diğer üyeler sayesinde bu noktaya geldiğimi düşünüyorum.Eğer yalnız olsaydım şuanki popülerliğin mümkün olcağını pek sanmıyorum."


Şimdi popularitesi hakkında, "2013 Mnet Asya Müzik Ödülleri'nden bu yana yüzümün daha çok insan tarafından tanındığını söyleyebilirim.İsmim en çok aranan listesinde yer aldı ve sokakta yürüdüğüm zaman insanlar beni tanımaya başladı."

Kore'deki fanların desteği ve sevgisi hakkında Xiumin, "Çin'deyken Kore'de performans sergilememize yönelik hiç düşünmemiştim ama şimdi Kore'de eğleniyorum.Ama benim temelim hala Çin'e dayanıyor bu yüzden Çin'e döndüğümüzde çok çalışmaya hazırım."

Yakın zamanda Showtime'de Xiumin EXO üyeleri arasında ağlamaya en uzak üye olarak seçildi.

"Sanırım diğer üyelere oranla gözyaşlarımı içimde tutmaya daha yatkınım.Ağlamak istiyorum ama bunu tutuyorum.Duygularım var ama onları yansıtmada pek iyi değilim."

EXO üyeleri arasında en güçlülerden biri olarak biliniyor olsa da kedilerden korktuğunu itiraf etti.

"Kedilerden korkuyorum, çünkü küçükken bir kedinin saldırısına uğrasmıştım." dedi.

Bir süre diet yapıp, XOXO albümü çıktıktan sonra birçok kilo kaybetti.

"O zamanlar benim için gerçekten zordu, çünkü yeterince yemek yemiyordum ve çoğu zaman hastalanıyordum.Ama şimdi iyi yemek yeyip sağlığıma dikkat ediyorum." dedi.



-Eien
Kaynak Belirtmeden kullanmayınız!



0 yorum: